تاریخ عرضه دارک‌سایدرز ۳ مشخص شد

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Darksiders 3

شرکت بازی‌سازی THQ Nordic، تهیه کننده‌ی فعلی مجموعه بازی‌های «دارک‌سایدرز» (Darksiders)، تاریخ عرضه‌ی قسمت سوم این مجموعه بازی‌ها را مشخص کرده است. قرار است بازی Darksiders 3 در روز ۲۷ نوامبر سال جاری میلادی (۶ آذر) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

این مجموعه بازی‌ها که به قصه‌ی «چهار سوار آخرالزمان» در دنیای دارک‌سایدرز می‌پردازند، در قسمت اول و دوم به ترتیب سراغ «جنگ» (War) و «مرگ» (Death) رفته‌اند. دارک‌سایدرز ۳ قرار است قصه‌ی سوار سوم یعنی «خشم» (Fury) را تعریف کند؛ طوری که اگر قرار باشد روزی قسمت چهارم دارک‌سایدرز ساخته شود، از همین حالا شخصیت اصلی آن مشخص است.

بازی Darksiders 3 در روز ۶ آذر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

در توضیح قصه‌ی دارک‌سایدرز ۳ آمده آست: «فیوری از آسمان‌ها به اعماق جهنم خوانده می‌شود تا تعادل بین خیر و شر را بازگرداند و برتری خودش را بین چهار سوار آخرالزمان ثابت کند. فیوری یک جادوگر است و شکل او در طول روند بازی در کنار سلاح‌ها و قدرت‌هایش، تغییر خواهند کرد.»

تا به امروز یکی دو بار روند بازی Darksiders 3 نشان‌مان داده شده است و به نظر می‌رسد که از نظر ساختاری، با یک بازی شبیه به دارک‌سایدرز ۲ طرف هستیم؛ یعنی ادغامی از یک بازی ماجراجویی مثل زلدا، عناصر نقش‌آفرینی مثل دیابلو و سیستم مبارزه‌ای شبیه به گاد آو وار.

تعداد زیادی از اعضای سابق استودیوی Vigil Games، سازندگان دارک‌سایدرز ۱ و ۲ در یک استودیوی جدید دور هم جمع شده‌اند؛ همین موضوع هم دیدگاه مثبتی از استودیوی Gunfire Games به ما داده است و به خوب بودن دارک‌سایدرز ۳ امیدوار هستیم.

قرار است دارک‌سایدرز ۳ در سه نسخه‌ی مختلف عرضه شود. در کنار نسخه‌ی معمولی بازی، دو بسته‌ی ویژه هم برای این بازی در نظر گرفته شده است.

نسخه‌ی کلکسیونی بازی با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه می‌شود و یک مجسمه‌ی ۳۰ سانتی از شخصیت اصلی بازی دارد. این نسخه هم‌چنین یک قابل فلزی، دیسک ساندترک، کتابچه‌ی هنری و هم‌چنین چند محتوای دانلودی را در خودش جای داده است.

نسخه کلکسیونی بازی Darksiders 3

نسخه‌ی گران‌تر بازی Apocalypse Edition نام دارد و با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می‌شود. این نسخه در کنار تمام محتویات نسخه‌ی کلکسیونی، سه مجسمه‌ی ۲.۵ اینچی از چهار شخصیت اصلی دارک‌سایدرز را در خود دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این بسته، ویدیوی آن را در ادامه ببینید.

نسخه Apocalypse Edition بازی Darksiders 3

در ادامه تریلر جدید بازی Darksiders 3 را برای‌تان قرار داده‌ایم.

تریلر بازی:

ویدیوی معرفی نسخه‌ی کلکسیونی:

ویدیوی معرفی Apocalypse Edition:

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه