تاریخ عرضه‌ی Days Gone مشخص شد؛ تریلر جدید بازی را ببینید

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
بازی Days Gone

ظاهرا قرار است پیش‌بینی‌های ما از کنفرانس سونی در E3 2018 به حقیقت بپیوندند، چون سونی زودتر از شروع کنفرانس خود، شروع به نمایش بازی‌های خود کرده است. سونی تاریخ عرضه‌ی بازی Days Gone را مشخص و تریلری جدید از آن منتشر کرده.

بازی Days Gone که در طول کنفرانس E3 2016 سونی رونمایی شده بود، قرار است در روز ۲۲ فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی (۳ اسفند) وارد بازار شود.

تریلر جدید Days Gone دشمن‌های جدید بازی را نشان می‌دهد؛ زامبی‌های جدیدی که در مقایسه با چیزی که تا به امروز از بازی دیده بودیم، فرق می‌کند. هم‌چنین در تریلر جدید بازی، می‌توانیم گروه جدیدی به اسم Rest in Peace یا به اختصار RIP را ببینیم که زامبی‌ها را می‌پرستند. این گروه که به اسم Rippers شناخته می‌شود، شبیه زامبی‌ها لباس می‌پوشند و هر کسی به غیر از خودشان و زامبی‌ها را می‌کشند.

بازی Days Gone قرار است در روز ۲۲ فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی (۳ اسفند) وارد بازار شود.

نکته‌ی جالب این جاست که می‌توان همانطور که در تریلرهای بازی دیده بودیم، زامبی‌ها را به جان این افراد هم انداخت؛ ولی این گروه با زامبی‌ها در نمی‌افتند و اتفاقات جالبی روی می‌دهد.

می‌توانیم هم‌چنین در تریلر جدید Days Gone شخصیت‌های جدید بازی را ببینیم؛ شخصیت‌هایی مثل Boozer یا Alkai یا Ada که قرار است در طول قصه‌‌ی بازی به شخصیت اصلی یعنی Deacon کمک کنند.

بازی Days Gone

تا عرضه‌ی Days Gone در زمستان امسال، زمان زیادی باقی است؛ طوری که می‌توانیم مطمئن باشیم در طول این زمان باقی مانده تا عرضه‌ی بازی، تریلرها و اطلاعات بسیار بیشتری از بازی منتشر خواهد شد.

بازی Days Gone به صورت انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود و استودیوی بازی‌سازی Bend Studios آن را می‌سازد. این استودیو از زمان عرضه‌ی Uncharted: Golden Abyss روی پلی‌استیشن ویتا، بازی جدیدی نساخته بود.

در طول نمایشگاه E3 2018 می‌توانیم منتظر اتفاقات بزرگتر و بیشتری از سوی سونی باشیم. این شرکت می‌خواهد در کنفرانس خود، گیم‌پلی چهار بازی بزرگ آینده‌ی خود را به نمایش بگذارد.

تریلر جدید Days Gone و تصاویری از آن را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

بازی Days Gone
بازی Days Gone
بازی Days Gone
بازی Days Gone
بازی Days Gone
بازی Days Gone
بازی Days Gone

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه