فصل چهارم بازی واکینگ دد از مرداد شروع می‌شود؛ تریلر جدید بازی را ببینید

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فصل چهارم بازی واکینگ دد

شرکت بازی‌سازی «تل‌تیل گیمز»، تاریخ عرضه‌ی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های خود را مشخص کرده است. اولین قسمت از فصل چهارم و پایانی بازی «واکینگ دد» (The Walking Dead) قرار است در روز ۱۴ آگوست سال جاری (۲۳ مرداد) روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

از امروز هم‌چنین امکان پیش‌خرید کامل فصل چهارم بازی سریالی واکینگ دد وجود دارد. فصل چهارم بازی واکینگ دد با اسم The Walking Dead: The Final Season عرضه می‌شود و ۲۰ دلار قیمت دارد. برخلاف سه فصل قبلی این بازی‌های سریالی، فصل چهارم پنج قسمتی نخواهد بود و شامل چهار قسمت است.

فصل چهارم و پایانی بازی واکینگ دد قرار است در روز ۲۳ مرداد روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

اگر فصل چهارم بازی واکینگ دد را روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کنید، همین حالا تمام فصل‌ها و قسمت‌های قبلی این مجموعه بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. پیش‌خریدها روی کامپیوتر شامل نسخه‌های قبلی نیست و فقط شامل ۱۰ درصد تخفیف است.

فصل چهارم بازی واکینگ دد بازی‌کننده‌ها را در نقش «کلمنتاین» قرار می‌دهد. قصه‌ی کلمنتاین که در سال ۲۰۱۲ و با اولین فصل بازی واکینگ دد شروع شده بود، در فصل چهارم بالاخره به پایین می‌رسد. کلمنتاین نه تنها باید زندگی عده‌ای را تامین و رهبری کند، بلکه در عین حال از کودکی یتیم به اسم AJ مراقبت می‌کند.

شرکت بازی‌سازی تل‌تیل گیمز می‌گوید که فصل چهارم واکینگ دد بسیار احساسی است، ولی همه چیز باز هم به انتخاب‌های بازی‌کننده‌ها بازمی‌گردد.

دوربین بازی هم در مقایسه با قسمت‌های قبلی و حتی دیگر بازی‌های استودیوی تل‌تیل فرق کرده است؛ طوری که به جای یک دوربین شبیه به بازی‌های ماجرایی، با یک دوربین روی شانه مثل Life is Strange طرف هستیم.

از نظر هنری هم در ساخت فصل چهارم بازی واکینگ دد سعی شده است تا به بهترین شکل ممکن، کمیک‌های این مجموعه‌ی معروف بازسازی شود.

به غیر از پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر، عرضه‌ی فصل چهارم بازی واکینگ دد برای کنسول نینتندو سوییچ هم در نظر گرفته شده است، ولی زمان عرضه‌ی آن مشخص نیست.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر فصل چهارم بازی سریالی واکینگ دد را ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی

    آقای میرزایی کنفرانس ها رو بخوایم زنده ببینیم به چند گیگ حدودا حجم نیاز داریم؟

    1. شما کیفیت رو بذار روی ۳۶۰p یا ۴۸۰p فکر کنم هر کنفرانس بشه هفتصد هشتصد مگ‌.
      البته کنفرانس مایکروسافت طولانی‌تره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه