تاریخ عرضه گوشی تاشو سامسونگ و گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

۲۱ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 10

سامسونگ برنامه‌های مفصلی برای سه‌ماهه نخست سال ۲۰۱۹ در ذهن دارد. این شرکت در این مدت می‌خواهد تعدادی از جذاب‌ترین گوشی‌های رده‌بالای خود، از جمله اولین گوشی تاشو و گلکسی اس ۱۰ که شامل مدل ۵G هم هست، معرفی کند.

تا حالا، هیچ خبر موثقی در رابطه با تاریخ عرضه این گوشی‌ها منتشر نشده بود. اما طبق گزارشی که رسانه‌های کره‌ای منتشر کرده‌اند، این گوشی‌ها خیلی زود و طی چند ماه آینده معرفی خواهند شد. به گفته‌ی منابع آگاه، سامسونگ کمی بعد از اینکه گوشی تاشو گلکسی F و سری گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ را در نمایشگاه MWC معرفی کرد، در مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷) این گوشی‌ها را روانه‌ی بازار می‌کند.

گلکسی F

این غول تکنولوژی معمولا نسل جدید سری گوشی‌های گلکسی اس را در سه‌ماهه نخست سال میلادی معرفی می‌کند و سامسونگ هم پیش از این اعلام کرده بود که گلکسی F پیش از ماه ژوئیه ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. با توجه به این شواهد و قرائن، به‌نظر می‌رسد این گزارش حقیقت داشته باشد.

به گفته‌ی سامسونگ، در ابتدا حدود ۱ میلیون دستگاه از اولین گوشی تاشو تولید می‌شود. بر اساس این گزارش، قیمت این گوشی حدود ۱۸۰۰ دلار خواهد بود. برای مقایسه، باید بگوییم که مدل ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ با قیمت ۱۲۵۰ دلاری روانه‌ی بازار شد. با وجود این قیمت هنگفت، گلکسی F از اینترنت ۵G پشتیبانی نمی‌کند.

در رابطه با گلکسی اس ۱۰ هم شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود. گفته می‌شود نمایشگر این گوشی‌ها تقریبا فاقد حاشیه خواهد بود و حسگر اثر انگشت و دوربین سلفی آن‌ها هم در زیر نمایشگر تعبیه شده است و در پنل پشتی آن هم می‌توانیم انتظار مشاهده دوربین سه‌گانه را داشته باشیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه