تاریخ معرفی نوکیا ۹ مجهز به دوربین پنج‌گانه مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا 9

شرکت HMD Global اعلام کرد که یک روز قبل از شروع نمایشگاه MWC 2019 در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند)، یک رویداد برگزاری می‌کند. با توجه به اینکه این شرکت در نمایشگاه‌های MWC 2018 و MWC 2017 از گوشی‌های زیادی پرده‌برداری کرده است، به همین خاطر گفته می‌شود در این تاریخ بالاخره از گوشی مورد انتظار نوکیا ۹ رونمایی خواهد شد.

از آنجایی که این گوشی از دوربین پنج‌گانه بهره می‌برد، از مدت‌ها قبل انتظارات زیادی برای آن به وجود آمده است. همچنین طبق گزارش‌ها، ظاهرا این اولین گوشی شرکت نوکیا است که همراه با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود. از دیگر مشخصه‌های آن هم می‌توانیم به بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۹ اینچی AMOLED با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ اشاره کنیم.

نوکیا 9

قلب تپنده‌ی این گوشی اسنپدراگون ۸۴۵ است و ۶ گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند. البته شایعاتی منتشر شده که شرکت HMD قصد دارد نسخه‌ی مبتنی بر اسنپدراگون ۸۵۵ را هم روانه‌ی بازار کند. از لحاظ حافظه داخلی هم می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از ۱۲۸ گیگابایت حافظه را داشته باشیم و نوکیا ۹ همراه با اندروید پای عرضه خواهد شد. انرژی آن را یک باتری بزرگ ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و به‌نظر می‌رسد از فناوری شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. با وجود اینکه مهم‌ترین مشخصه این گوشی دوربین پنج‌گانه آن است، اما هنوز گزارش موثقی در مورد جزئیات این دوربین منتشر نشده است. در نهایت باید بگوییم که این گوشی در اروپا حدود ۸۵۰ دلار خواهد بود.

نوکیا 9

در این مراسم، به احتمال زیاد شاهد معرفی نوکیا ۶.۲ هم خواهیم بود که از نمایشگر حفره‌دار بهره می‌برد. طبق گزارش‌های مختلف، قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۶۳۲ است و در کنار آن ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم قرار دارد. در پنل پشتی این گوشی، دوربین دوگانه قرار دارد که از طریق همکاری با کمپانی زایس توسعه یافته‌اند و سنسور اصلی هم از نوع ۱۶ مگاپیکسلی است. ظاهرا باتری این گوشی از ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در مورد گوشی نوکیا ۸.۱ پلاس هم اطلاعات چندانی منتشر نشده و می‌توانیم انتظار استفاده از بدنه‌ای با اندازه ۱۵۶.۹ در ۷۶.۲ در ۷.۹ میلی‌متر داشته باشیم و ظاهرا از نمایشگر ۶.۲ اینچی هم بهره می‌برد.

منبع: GizmoChina

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه