تاریخ معرفی گلکسی  J3 مدل ۲۰۱۷ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J3 را راهی بازار کند. حتی مشخص شده که این گوشی برای دریافت مجوز‌های لازم به سازمان FCC  کشور آمریکا هم فرستاده شده است. امروز تصویری از این گوشی به بیرون درز کرده و شایعات می‌گویند که سامسونگ محصول جدید خودش را در تاریخ ۱۱ آذر ماه معرفی خواهد کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی گلکسی J3 از صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD یا Full HD بهره می‌برد. در حقیقت شایعات می‌گویند که کیفیت صفحه نمایش این محصول در مقایسه با مدل قبلی تغییر خواهد کرد. حتی به نظر می‌رسد که گلکسی J3 یک مدل پرو هم خواهد داشت که هنوز چیزی از آن نمی‌دانیم.

برای این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ با دو گیگابایت رم استفاده شده و به عنوان یک محصول رده پایین شناخته می‌شود که قیمت بالایی ندارد. شایعات می‌گویند که مدل ۲۰۱۷ این تلفن همراه هوشمند به دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. اندروید ۶.۰.۱ به همراه رابط کاربری سامسونگ هم روی آن نصب شده است.

با توجه به شایعات، زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده و تا دو هفته‌ی دیگر می‌توانیم این گوشی را ببینیم.

منبع: Evleaks

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mahdispd

    ای کاش سامسونگ بین طراحی نرم افزاری و وال پیپر ها تغییری بین میان رده ها و پرچم دارا تفاوت قاعل بود و مثل این داخلش مثله نوت۷ نمیشد نگاه کنین کاغذ دیواری و شکل ایکونا دقیقن مثله نوت۷ هستند که یک پرچم دار هستش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه