تایتان‌فال سال آینده به اندروید و iOS می‌آید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تایتان‌فال

بازی پر‌طرف‌دار «تایتان‌فال»، سال آینده برای پلت‌فرم‌های گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

انتظار می‌رود، دنباله‌ی مستقل تایتان‌فال بهترین بازی اکشن اول شخص برای پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند باشد.

استودیوی بازی‌سازی Respawn Entertainment با «نکسون» (Nexon)، شرکت سازنده‌ی بازی‌های آنلاین رایگان، وارد همکاری شده تا بازی اکشن اول شخص «تایتان‌فال» (Titanfall) را به گوشی‌های هوشمند بیاورد. تایتان‌فال در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط شرکت «الکترونیک آرتز» برای پلت‌فرم‌های ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان و ویندوز منتشر شده است.

استودیوی Respawn Entertainment توسط «جیسون وست» (Jason West) و «وینس زامپلا» (Vince Zampella) بنیان‌گذاری شده؛ کسانی که بازی محبوب «ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۲» (Call of duty: Modern Warfare 2) را ساخته‌اند. این بازی موفقیت مالی بسیاری را برای استودیوی «اکتیویژن» (Activision) به همراه داشت؛ اما به دنبال مشکلاتی حقوقی، وست و زامپلا از این استودیو اخراج شدند. پس از این ماجرا، این دو نفر، استودیوی Respawn Entertainment را تاسیس کردند که اولین بازی‌اش، تایتان‌فال بود.

انتظار می‌رود، دنباله‌ی مستقل تایتان‌فال که برای موبایل ساخته خواهد شد، بهترین بازی اکشن اول شخص برای پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند باشد. بازی Titanfall spinoff برای اندروید و iOS در سال آینده منتشر خواهد شد. البته این همکاری فقط به یک بازی محدود نخواهد بود. قرار است این دو شرکت با یکدیگر همکاری کنند تا طی چند سال آینده، بازی‌های بیشتری را به گوشی‌های موبایل بیاورند.

این بازی احتمالا رایگان خواهد بود، اما مطمئنا گزینه‌ی خرید درون برنامه خواهد داشت. تایتان‌فال کاملا شبیه به نسخه‌ی ایکس باکس و کامپیوتر شخصی این بازی نخواهد بود. اما گفته می‌شود که “نوع کاملا متفاوتی از بازی” خواهد بود. استودیوی Respawn Entertainment در حال حاضر روی قسمت دوم مجموعه‌ی تایتان‌فال، کار می‌کند که برای پلت‌فرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه