تبلت جدیدی ال‌جی رسما معرفی شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته یک تبلت جدید از سوی شرکت کره‌ای ال‌جی به‌طور رسمی معرفی شد. نام این محصول G Pad II 8.0 است و ظاهر آن در نگاه اول بسیار شبیه به نسخه‌ی قبلی این تبلت است، اما با بررسی‌های بیش‌تر ویژگی‌های جدیدی از این محصول به‌چشم می‌خورد.

اخیرا شرکت ال‌جی یک تبلت جدید اندرویدی به‌نام G Pad II 8.0 را معرفی کرد. این محصول بدون هیچ برنامه‌ریزی قبلی از طریق سایت ال‌جی معرفی شده است.

شرکت ال‌جی در این تبلت از یک صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل همراه با فناوری گوریلا گلس ۳ بهره گرفته است. توان پردازشی این محصول مانند نسخه‌ی قبلی از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۰۰، پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A7 با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 305 تامین می‌شود.

یکی از تفاوت‌های این تبلت با نسخه‌ی قبلی میزان ظرفیت حافظه‌ی رم است. حافظه‌ی رم این تبلت نسبت به نسخه‌ی قبلی ۵۰ درصد افزایش داشته و ال‌جی در این محصول ۱.۵ گیگابایت رم قرار داده است. همچنین حافظه‌ی داخلی این تبلت ۳۲ گیگابایت است که قابلیت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت را هم دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت ۴G LTE، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید لالی‌پاپ اشاره کرد. همچنین ال‌جی در این تبلت یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده است. این تبلت همراه با یک قلم نوری خازنی عرضه خواهد شد.

LG-G

لازم به‌ذکر است یکی از ویژگی‌های جالب در این تبلت استفاده از یک پورت USB 2.0 بزرگ است که با استفاده از آن می‌توان صفحه کلیدهای خارجی، کنترلرهای بازی، ماوس و حافظه‌های فلش را به تبلت متصل کرد. براساس اخبار منتشر شده، ال‌جی قصد دارد به‌زودی این تبلت را درکره‌ی جنوبی عرضه کند؛ این در حالی است که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی‌ این محصول در دیگر کشورها منتشر نشده است.

LG

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه