یک تبلت پرچم‌دار ارزان‌قیمت در راه است

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Archos یکی از توسعه‌دهندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند در فرانسه است. این شرکت هفته‌ی گذشته گوشی هوشمند Diamond S را با قیمت ۲۵۰ دلار رونمایی کرد. همچنین براساس اخبار منتشر شده، شرکت Archos قصد دارد در جریان مراسم IFA 2015 که از تاریخ ۱۳ شهریور آغاز می‌شود، یک تبلت اندرویدی پرچم‌دار از سری محصولات Diamond را با قیمت ۲۷۵ دلار رونمایی کند.

به‌نظر می‌رسد شرکت Archos در جریان مراسم IFA 2015 یک تبلت اندرویدی پرچم‌دار از سری محصولات Diamond را با قیمت ۲۷۵ دلار معرفی خواهد کرد.

شرکت سازنده در این تبلت از یک صفحه‌نمایش ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل استفاده کرده است. همچنین براساس شایعه‌ها توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست مدیاتک که در آن یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌شود.

شرکت Archos در این تبلت ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه‌ی microSD، قرار داده است. همچنین در این محصول از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای تامین انرژی استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه باید به قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت ۴G LTE و سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد.

diamond-S

همچنین لازم به‌ذکر است که این شرکت در گوشی پرچم‌دار Diamond S یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل قرار داده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست مدیاتک که در آن یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز قرار دارد، تامین می‌شود. در این دستگاه ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا و یک باتری ۲۳۰۰ آمپر ساعتی به‌کار رفته است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید به یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد.

منبع: Ubergizmo

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه