تبلت «گلکسی بوک» سامسونگ در راه است

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی وقت است سامسونگ تبلت ویندوزی عرضه نکرده است. اما انتظار می‌رود که هفته‌ی آینده، در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) شاهد معرفی یک تبلت ویندوزی جدید باشیم. گزارشات اخیر حاکی از این است که در این رویداد از Galaxy TabPro S2 رونمایی خواهد شد. با این حال، زمزمه‌هایی از ساخت یک تبلت ویندوزی دیگر با نام «سامسونگ گلکسی بوک» (Samsung Galaxy Book) به گوش می‌رسد.

هفته‌ی پیش، سامسونگ در Windows Store یک اپلیکیشن با نام Book Settings منتشر کرد. احتمالا این اپلیکیشن اشاره‌ای به تبلت Galaxy Book دارد. این اپلیکیشن تنظیماتی مثل حالت صفحه نمایش، افزایش ماندگاری شارژ باتری  و اضافه‌کردن قابلیت قفل پترن مانند اندروید (pattern lock) را فراهم کرده است.

samsung-galaxy-book

گزارش‌ها نشان می‌دهند، سامسونگ اولین بار در سال ۲۰۱۲ نشان تجاری Galaxy Book را ثبت کرده بود؛ احتمالا این شرکت می‌خواست از آن برای محصولاتی مرتبط با تبلت و گوشی‌ هوشمند استفاده کند. چیزی بیشتر در مورد این تبلت مشخص نیست. نمی‌دانیم که این تبلت قرار است محصولی شبیه مایکروسافت سرفیس باشد (مثل Galaxy TabPro S2) یا تبلتی متعارف‌تر و ارزان‌تر برای استفاده ی مشتریان معمولی.

خوشبختانه همه چیز هفته‌ی آینده در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ در بارسلونا مشخص می‌شود.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه