تبلت گلکسی ویو راهی بازار شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ مدتی پیش تبلت گلکسی ویو را به شکل رسمی معرفی کرد. این تبلت به‌تازگی در کشور آمریکا راهی بازار شده است.

تبلت گلکسی ویو شرکت سامسونگ از مدتی پیش در کشور آمریکا راهی بازار شده و می‌توان آن را با مراجعه به سایت‌های مختلف خریداری کرد.

تبلت گلکسی ویو یک محصول ۱۸٫۴ اینچی است که می‌تواند نقش یک تلویزیون را هم برای کاربران ایفا کند. اگر این محصول از سایت سامسونگ خریداری شود، در مدت ۳ تا ۵ روز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سایت آمازون هم اعلام کرده از تاریخ ۲۳ آبان ماه گلکسی ویو را به فروش می‌رساند. البته سایت BestBuy به دلایل نامعلوم، تصویری از این تبلت منتشر کرده که با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ کار می‌کند. در حالی سخت‌افزار این محصول برای اجرای ویندوز مناسب نیست، این اقدام ممکن است بسیاری از کاربران را دچار اشتباه و سردرگمی کند.

Galaxy View

تصویر منتشر شده از سوی سایت BestBuy که این تبلت را به همراه ویندوز ۱۰ نمایش می‌دهد.

تبلت جدید شرکت سامسونگ با قیمت ۶۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد. یک صفحه نمایش در اندازه‌ی ۱۸٫۴ اینچ با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل روی آن مشاهده می‌شود. از تراشه‌ی اگزینوس ۷۵۸۰ به همراه دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن استفاده شده است. البته میزان حافظه‌ی داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. این تبلت دارای یک پایه‌ی نگه‌دارنده است که نقش دستگیره را هم برای آن ایفا می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Samsung

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ابوذر

    عجب چیز داغونیه 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه