تبلت ZenPad S 8.0 ایسوس عرضه شد

۲۰ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایسوس ماه گذشته تبلت ZenPad S 8.0‌، یکی دیگر از تبلت‌های سری ZenPad خود را به‌صورت رسمی معرفی کرد. این در حالی است که این تبلت به‌تازگی با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در بازارهای آمریکا عرضه شده است. همانطور که از نام این تبلت هم مشخص است، یک صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸×۱۵۳۹ پیکسل در آن به‌کار گرفته شده است.
به‌تازگی، تبلت ZenPad S 8.0، یکی دیگر از سری تبلت‌های ZenPad شرکت ایسوس عرضه شد. قیمت این تبلت ۱۹۹.۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.
ایسوس از یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری در این تبلت استفاده کرده است. از دیگر جزییات سخت‌افزاری این تبلت باید به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن اشاره کرد. همچنین یک چیپ‌ست اینتل Aton Z3560 و پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۸۳ گیگاهرتزی هم در این تبلت مشاهده می‌شود. در این تبلت قابلیت پشتیبانی از وای‌فای وجود دارد، این در حالی است که ایسوس قابلیت پشتیبانی از دیتای موبایل را در این محصول قرار نداده است. 
asus
در حال حاضر یکی از فروشگاه‌های آمریکا این تبلت را با نام Z580C در لیست محصولات خود قرار داده است. این در حالی است که یکی دیگر از تبلت‌های ایسوس که مدل آن Z580CA است هم با همین مشخصات در این فروشگاه به‌فروش می‌رسد. اینطور که به‌نظر می‌رسد ایسوس باید نام این مدل را تغییر دهد.
منبع: GSMArena
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه