[رپورتاژ آگهی] وقتی دنیای کولرهای گازی متحول می‌شود

۲۱ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
کولرهای گازی ال جی

در ایران معمولا وقتی در مورد کولرگازی صحبت می‌شود یک تصور قدیمی در ذهن خیلی‌ها نقش می‌بندد. تصور یک کولر سفید رنگ و پرمصرف که فقط یک نقطه از خانه را خنک می‌کند. ولی اکنون باید به کل این تصور را دور بریزید. برخلاف کولرآبی، کولرهای گازی هیچ آبی مصرف نکرده و به خاطر فشرده کردن جریان هوا حتی آب هم تولید می‌کنند! ولی نگرانی اصلی در مورد این کولرها بحث مصرف برق است. مسئله که در کنار دیگر مشکلات معمول کولرهای گازی به تازگی با نوآوری‌های فوق‌العاده‌ در این صنعت برطرف شده است. نوآوری‌هایی که می‌توانید به صورت یکجا در کولر ARTCOOL ال‌جی پیدا کنید.

شرکت ال‌جی با موتور فوق‌العاده Dual Inverter در کولرهای گازی ARTCOOL خود مشکلات موتورهای معمول در زمینه کارایی، بهره‌وری و تولید صدا را حل کرده و علاوه بر ۴۰ درصد انرژی بیشتر تا ۷۰ درصد در میزان انرژی مصرفی شما صرفه‌جویی کند.
در این محصول موتور Dual Inverter به گونه‌ای طراحی شده است تا با توجه به میزان دمای هوای اتاق، قدرت موتور را تنظیم کرده و درنهایت باعث می‌شود هزینه کمتری بابت مصرف انرژی بپردازید. همچنین قدرت این موتور نیز نسبت به نسل قبل افزایش یافته است. این موضوع باعث شده نه تنها قدرت خنک‌کنندگی کولر تا ۴۰ درصد افزایش یابد، بلکه هوای سرد به نقاط دورتری پرتاب شده و به سرعت کل اتاق را فرا بگیرد. خود موتور نیز به گونه‌ای طراحی شده تا از سر و صدای اضافی در هنگام کار کردن بکاهد. این طراحی خاص توانسته تا ۴۰ درصد صدای موتور اینورتر دوگانه را کاهش داده و بدون آنکه متوجه روشن بودن آن شوید، به کار خود ادامه دهد.

از طرفی کمپرسور کولرگازی ARTCOOL با فرکانس چرخشی عریض‌تر به نسبت مدل‌های معمولی انرژی بیشتری ذخیره کرده و با سرعت بیشتری محیط را خنک می‌کنند. همچنین مجرای خروجی هوای بزرگ‌تر باعث می‌شود تا هوای خنک مسافت بیشتری را طی کرده و محیط را زودتر خنک کند. این ویژگی‌ها باعث شده تا محصول با افتخار گواهی TUV Rheinland Verication را به خاطر ذخیره انرژی و سرعت بالای خنک‌کنندگی دریافت کند.

از قابلیت‌های بسیار کاربردی این مدل می‌توان به اسکن هوشمند اشاره کرد. قابلیت اسکن هوشمند به صورت خودکار افراد داخل اتاق را تشخیص داده و جریان هوا را بر اساس جمعیت اتاق تنظیم می‌کند. امری که باعث می‌شود انرژی کمتری مصرف شده و افراد بیشتر احساس راحتی کنند.

بیشتر کولرهای گازی نمی‌توانند نقاط دورتر را خنک کرده و در خنک کردن اتاق‌های بزرگ علاوه بر مصرف انرژی بالا دچار مشکل می‌شوند. به همین خاطر فن‌های این دستگاه ۲۵ درصد بزرگ‌تر شده‌اند تا شدت هوای بیشتری ایجاد کنند و با کمک درگاه خروجی بزرگ‌تر نقاط دور و اتاق‌های بزرگ را سریع‌تر و بهتر خنک کنند. از همه این‌ها گذشته شما جذب طراحی این محصول خواهید شد. تصویر کولرهای سفید و یک شکل را دور بریزید. این کولر با بدنه‌ای درخشان و رنگ مشکی با ابهتش، کلاس خاصی به خانه داده و جلوه متفاوتی به خانه شما می‌بخشد. مدل ARTCOOL یک کولرگازی فوق‌العاده با طراحی مدرنی است که می‌تواند به راحتی با دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ شود. به همان میزان که این کولر به فکر راحتی هرچه بیشتر شماست، به همان اندازه نیز از سلامتی شما مراقبت می‌کند.

 

کولرگازی ARTCOOL با فناوری خاص خود تا ۹۹ درصد باکتری‌ها و بوی بد هوا را از بین می‌برد. این فناوری با استریلیزه کردن و بوزدایی و با به کارگیری بیش از ۳ میلیون یون ذرات میکروسکوپی مضر هوا را کم کرده و باکتری‌های موجود در هوا را در ۳۰ دقیقه تا ۹۹ درصد نابود می‌کند.

همه اعضای خانواده می‌توانند میزان دما و سرعت فن کولر را بر اساس علایق شخصی خود تنظیم کنند و بعد از ذخیره کردن این حالت، می‌توانند از طریق اپلیکیشن سریع تنظیمات خود را اعمال کنند. همچنین از طریق فناوری وای‌فای و اپلیکیشن مخصوص ال‌جی می‌توانید کولرگازی خود در هر زمان و در جایی کنترل کنید و کارهایی مانند خاموش و روشن کردن، تعیین دما، کنترل دریچه کولر، نظارت بر مصرف انرژی و البته عیب‌یابی هوشمند را به راحتی انجام دهید.

راستی این نکته را هم فراموش نکنید که به خاطر استهلاک کم قطعات موتور و طراحی ویژه ال‌جی، موتور پیشرفته این مدل تا سال‌ها با نهایت کارآمدی و کیفیت همراه شماست و نگرانی شما بابت هزینه‌های تعمیر و تعویض را برطرف می‌کند. ال‌جی برای اطمینان خاطر مشتریان خود این موتور را تا ۱۰ سال گارانتی کرده است و بابت کارایی آن به شما تضمین می‌دهد.

 

 

این محتوا جنبه‌ی تبلیغاتی دارد و توسط ال‌جی تولید شده است. دیجی‌کالا مگ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت و کیفیت اطلاعات مطرح شده ندارد.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه