تخفیف کم‌سابقه‌ی اپل برای خرید باندل آیفون و اپل واچ

۱۰ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل

اپل در یک حرکت کم‌سابقه و احتمالا آزمایشی برای خرید هم‌زمان آیفون و اپل واچ تخفیف گذاشته است.

در حال حاضر این معامله فقط در فروشگاه‌های اپل اعتبار دارد.

اگر از جشنواره‌های فروش بازگشت به مدرسه و جمعه‌‌ی بعد از روز شکرگزاری صرف نظر کنیم، اپل اصولا هیچ اعتقادی به تخفیف ندارد. دستگاه‌های اپل قیمت مشخصی دارند و اگر می‌خواهید آن دستگاه را مستقیما از عرضه کننده‌ی آن بخرید، باید قیمت مورد نظر را بپردازید. به همین دلیل یک پیشنهاد ویژه که اپل اخیرا معرفی کرده، عجیب به نظر می‌رسد.

این شرکت برای مدت محدودی به مشتریان پیشنهاد می‌دهد که اگر در کنار هر آیفون، یک اپل واچ اسپورت یا اپل واچ خریداری کنند، ۵۰ دلار تخفیف خواهند گرفت؛ تخفیفی که برای اپل واچ منظور می‌شود. حتی اگر ارزان‌ترین آیفون و اپل واچ موجود خریداری شود، این تخفیف بسیار کم است و تقریبا ۶ درصد پول بیشتری پس‌انداز می‌شود. البته کم بودن میزان تخفیف، برای شرکتی مثل اپل که به کاهش قیمت یا تخفیف دادن شهرت ندارد، موضوع عجیبی نیست.

احتمالا اپل می‌خواهد چنین معامله‌ای را برای مدتی تست کند تا ببیند که آیا در میزان فروش اپل واچ تاثیر مثبتی می‌گذارد یا خیر. یکی از سخنگویان اپل برای وب‌سایت MacRumors تایید کرده که در حال حاضر این معامله فقط در فروشگاه‌های اپل اعتبار دارد. اگر این شیوه‌ی اپل در فروش اپل واچ جواب دهد، این احتمال وجود دارد که این طرح را در سراسر کشور پیاده کند.

این معامله بدون شک باعث ایجاد شک و تردید در میزان فروش اپل واچ می‌شود. اپل درباره‌ی این موضوع کاملا سکوت کرده، هرچند که گزارش‌های مالی سه ماهه نشان می‌دهند که در سه ماهه‌ی سوم مالی، بیش از یک میلیارد دلار درآمد از فروش اپل واچ حاصل شد.

منبع: MacRumors

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Danial

    من الان تو سایت اپل بودم و یه اپل واچ اسپورت و آیفون شش اس رو سفارش دادم ولی تخفیف صفر بود آیا مدتش تموم شده یا خبر اشتباشه؟

    1. Avatar سیاوش

      از ایران سفارش میگیرن؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه