شایعات به استفاده از تراشه‌ی A9‌ در آیفون ۴ اینچی اپل اشاره می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس شایعات جدیدی که درباره‌ی آیفون ۴ اینچی اپل یا iPhone 5se منتشر شده، این گوشی جدید از تراشه‌ی A9 بهره می‌برد.

اپل قصد دارد در آیفون ۴ اینچی خودش از تراشه A9 و پردازنده‌ی کمکی M9 استفاده کند.

در چند روز گذشته شایعات زیادی درباره‌ی آیفون ۴ اینچی اپل که به احتمال زیاد آیفون ۵se یا آیفون ۶c نام دارد، منتشر شده است. تا این لحظه شاهد منتشر شدن یک تصویر و یک ویدیو از این محصول بوده‌ایم و به همین دلیل احتمال معرفی این محصول از سوی اپل زیاد شده است. در جدیدترین شایعات منتشر شده پیرامون گوشی ۴ اینچی اپل، این محصول از تراشه‌ی A9 و پردازنده‌ی کمکی M9 بهره می‌برد که در گوشی‌های آیفون ۶s به کار رفته بودند. در مدل‌های آزمایشی گوشی آیفون ۵se از تراشه‌ی A8 و پردازنده‌ی کمکی M8 استفاده شده بود. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد محصول جدیدی که راهی بازار می‌کند، از نظر سخت‌افزاری در اندازه‌ی گوشی‌های قدیمی خودش نباشد و بتواند با محصولات جدید رقابت کند.

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که اپل به احتمال زیاد در iPhone 7 از تراشه‌ی A10 و پردازنده‌ی کمکی M10‌ استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد کاربران در آیفون ۴ اینچی اپل می‌توانند همیشه به «سیری» (Siri) دسترسی داشته باشند و با گفتن (Hey Siri) می‌توانند از آن استفاده کنند. این قابلیت در گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس هم وجود داشت و کاربران بدون استفاده از هدفون می‌توانستند از این دستیار صوتی استفاده کنند.

iPhone 5se

آیفون ۵se در کنار آیفون ۵

‌‌‌‌‌‌در ادامه‌ی شایعات منتشر شده، گفته شده که آیفون ۵se در مدل‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد و اپل قصد دارد آن را در تاریخ ۲۴ اسفند ماه (۱۴ مارس) معرفی کند. البته انتظار می‌رفت که در این تاریخ ساعت هوشمند «اپل واچ ۲» (Apple Watch 2) هم معرفی شود؛ اما شایعات به تاخیر در معرفی این محصول اشاره می‌کنند و به نظر می‌رسد که اپل مدل‌های جدیدی از نسل اول «اپل واچ» (Apple Watch) را با قابلیت‌های جدید معرفی خواهد کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: ۹to5Mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. علی جوادی

    سال ۲۰۱۶ باز استاندار دستان کاربران اپل به ۴ اینچ تغییر کرد…

    1. پدرام

      مگر کاربران گوشی نرم تن باشند که اندازه دست بصورت منعطف تغییر اندازه بده…خخخخخخخخخخخ
      البته از یک منظر دیگه و البته منطقی هم میشه به موضوع نگاه کرد. به قول یکی از فن های اپل:” اپل هیچ وقت همینجوری یک کاری را انجام نمیده, حتما خیلی بررسی کرده و نتایجش بعدا معلوم میشه”… ما هم میگیم بله حتما اخیرا و طی چند ماه اخیر کاربراش با یک سری جهش ژنتیک مواجه شدند که اپل تصمیم گرفته سایز گوشی هاش را برای رفا حال اونها کوچیک کنه…. عجببا…………

  2. آیفون

    همه ما منتظریم هر چه زودتر معرفی بشه. تراشه ای هم که میخواد به کار ببره باعث میشه این گوشی قدرتمند بشه.

    1. اپل

      افتخار میکنم به طرفداری اپل که همیشه به فکر قدرت گوشی هاشون هستند ونه برند و نشان اپل… و همینطور کمپانی معظم اپل که همیشه به راحتی کاربراش و خواسته هاشون فکر کرده و نه سودو منفعت بیشتر…. چه ترکیب خوبی ساختند این دو ….

  3. Mohammad

    ۵s رو میفروشم این رو میخرم… به نظرم خیلی زیبا شده . امیدوارم قیمتش درست باشه نه در حد ۳ میلیون!

    1. پدرام

      روی منم حساب کنید ….چون منم یک گوشی موتورولا مدل DynaTAC 8000X (ساخت ۱۹۸۴) که برای بابا بزرگمه دارم که صد درصد براش تعویضش میکنم تا اونو دیگه استفاده نکنه دیگه. میدونید اندازه گوشکوبه اگر دیده باشید…… خخخخخخخ

    2. پرهام

      اگر قیمتش در حد گوشی های هواوی یا شیایومی باشه (حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومن) میشه بهش فکر کرد و ارزش خرید داره …

  4. آندروید

    امیدواریم که زودتر از دفعات قبل معرفی شه
    من خودم منتظرم اون ساعت زودتر معرفی شه

    1. مهرداد

      من منتظرم دوباره استیو جابز بیاد ایفون ۳.۵ اینچ را با چیپ A10 معرفی کنه واقعا نوستالژی برای خودش میشه … خیلی عالی میشه… چی میشه اگه بشه…

    2. آرمان

      نمیدونم اپل کی میخواد این مدل iPhone 3GSeeee را بزنه!!!! از همین حالا بزنه تا دیر نشده…..نذاره تا iPhone 7 مثل iPhone 6s به گیر و گور بخوره بعد به فکر بیوفته…. از همین حالا اون مدل هم بزنه بره….. من موندم بعدش چیکار میخواد بکنه. دیگه تقریبا چیزی نیست تا یک چندتایی e , C براش بگذاره تا موقتا مشکل فروش گوشی هاش حل بشه ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه