تریلر بی‌نظیر بازی Forza Motorsport 7 را ببینید

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017، فورتزا موتوراسپرت ۷ یکی از بازی‌های هیجان‌انگیزی بود که معرفی شد. این بازی کیفیت تصویر ۴k دارد که باعث می‌شود گرافیک بی‌نظیری را به نمایش بگذارد. این دومین خبر خوش‌حال‌کننده برای عاشقان بازی‌های ویدیویی ماشینی پس از معرفی نیدفور اسپید: انتقام است. در ادامه تریلری از این بازی مهیج را ببینید:

همان‌طور که گفتیم، یکی از ویژگی‌های خوب این بازی، کیفیت نمایش ۴k آن است. این کیفیت باعث می‌شود که بازی گرافیک‌ زنده‌‌تری داشته باشد و به واقعیت‌ نزدیک‌تر باشد. به لطف این کیفیت تصویر جزییات بسیار زیادی از عناصر بازی مثل جاده و ماشین‌ها را نشان می‌دهد.‌ نرخ به‌روزرسانی تصویر در این بازی ۶۰ فریم بر ثانیه است.

ویژگی جالب دیگر این بازی، پویایی در وضعیت آب‌وهوایی Forza است؛ بدین معنا که گیمرها می‌توانند در آخرین نسخه این بازی، تجربه جالبی از تغییر ویژگی‌ آب‌وهوا را در محیط بازی تجربه کنند. در ادامه محیط زیبا و پرجزییات بازی Forza 7 را می‌توانید تماشا کنید:

اولین نسخه بازی موتوراسپرت در سال ۲۰۰۵ معرفی شد. تا امروز ۹ نسخه از این بازی به بازار عرضه شده و Forza Motorsport 7 دهمین نسخه این بازی است که دیشب توسط مایکروسافت رونمایی شد. در این بازی بیش از ۷۰۰ خودرو و ۳۰ پیست مسابقه برای علاثمندان وجود دارد. این بازی قرار است برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان ایکس و رایانه‌‌های شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ عرضه شود. تاریخ عرضه این بازی ۳ اکتبر یعنی سه‌شنبه، ۱۱ مهرماه اعلام شده است.

منبع: Ubergizmo
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. ali

    بازی خیلی خوبیه

  2. میلاد

    سلام اقای شاهسون بازی مسابقات فرمول ۱ هم دارد

  3. بردیا

    چقدر خوبه!!!
    خیلی خوبه!!!
    ولی کلاً اون سبک free roam ای که فورتزا با خلق سری های horizon درست کرد که امکان استفاده از خودرو رو آزاد و تو سطح شهر و جاده های مختلف میداد، بهتر از سبک محدود به پیست هست به نظر من ولی این یکی خیلی خوبه که آب و هوا و روز و شب شدنش روی زمانبندی دقیق طراحی شده!
    باید پول جمع کنم :)))))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه