[E3 2016] هری پاتر، بتمن و گندالف در تریلر جدید بازی LEGO Dimensions

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

قسمت جدید مجموعه بازی‌های LEGO تحت یک بسته‌ی الحاقی جدید برای بازی LEGO Dimensions در حال ساخت است. نکته‌ی جالب درباره‌ی این بسته‌ی الحاقی جدید ترکیب شدن دنیای قسمت‌های مختلف مجموعه بازی‌های LEGO با یکدیگر است. در این قسمت هری پاتر، بتمن، گندالف، سونیک و کلی شخصیت جدید را مشاهده خواهید کرد.

بازی LEGO Dimensions بیش از سی شخصیت و برند مختلف را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. همچنین گیمرها می‌توانند این بازی را به صورت Co-op چهار نفره و Split-Screen‌ بازی کنند. در این عنوان شخصیت‌هایی از بازی‌ها، انیمیشن‌ها و فیلم‌های مختلف حضور دارند که از بین آن‌ها می‌توان به Adventure Time، Beetlejuice، E.T. The Extra-Terrestrial، Fantastic Beasts and Where to Find Them، Ghostbusters، Gremlins، Knight Rider، Mission: Impossible، Sonic The Hedgehog، Teen Titans Go، The A-Team، The Goonies، The LEGO Batman Movie و The Powerpuff Girls اشاره کرد.

‌‌‌‌‌‌‌

بازی LEGO Dimensions در تاریخ ۹ مهر ماه با مضامین Ghostbusters، Adventure Time، Mission: Impossible، The A-Team و Harry Potter عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که سایر مضامین اضافی بازی هم تا تابستان ۲۰۱۷ به این عنوان اضافه شوند. البته انتظار داریم که در نمایشگاه E3 2016 قسمت‌های مختلفی از این بازی به نمایش در بیایند.

اگر به مجموعه بازی‌های LEGO‌ علاقه دارید، این بازی گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. از همین حالا به نظر می‌رسد که حضور شخصیت‌های مختلف در این عنوان، LEGO Dimensions را به بازی خوبی تبدیل کرده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را بینید:

منبع: VG247

‌‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه