گیم‌پلی بازی بعدی پلاتینیوم گیمز را ببینید

۲۶ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه
Granblue Fantasy Project Re: Link

همانطور که قبلا گزارش داده بودیم، استودیوی بازی‌سازی «پلاتینیوم گیمز»، سازنده‌ی بهترین بازی‌های اکشن دنیا مثل Bayonetta، Metal Gear Rising و NieR: Automata قرار است از روی یک مجموعه بازی‌های موبایلی، یک بازی کنسولی بزرگ بسازد. این بازی که فعلا با اسم Fantasy Project Re: Link شناخته می‌شود، اخیرا در کنفرانسی به نمایش گذاشته شده است و توانسته‌ایم روند آن را ببینیم.

این بازی در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد.

در حالی که یک تریلر رونمایی و تعدادی اسکرین‌شات از Fantasy Project Re: Link منتشر شده بود، ولی شرکت سازنده‌ی این بازی یعنی CyGames تمام آن‌ها را از وب‌سایت خود حذف کرده و به جای آن اسکرین‌شات‌های قدیمی، تصاویر جدیدتری را آپلود کرده که کیفیت گرافیکی بیشتری را نشان می‌دهند.

می‌توانیم در ویدیویی که از روند بازی منتشر شده، ببینیم که با یک نقش‌آفرینی بزرگ طرف هستیم که سیستم مبارزه‌ی آن کاملا اکشن و شبیه به دیگر بازی‌های پلاتینیوم گیمز است.

«تتسویا فوکوهارا»، کارگردان بازی Project Re: Link، پس از نمایش روند بازی در مصاحبه‌ای گفت که می‌توان بازی را چهار نفره هم تجربه کرد. اگر به صورت تک نفره پای بازی بنشینید، سه شخصیت دیگر توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند. فوکوهارا هم‌چنین می‌گوید گرافیک بازی برای‌شان بسیار مهم است و برای همین، اعضای استودیوی CyGames را به پلاتینیوم گیمز آورده‌اند تا کنار یکدیگر مراحل ساخت بازی را جلو ببرند. کارگردان Project Re: Link می‌گوید که گرافیک بازی باز هم بالاتر خواهد رفت.

می‌توانید در ادامه، گیم‌پلی منتشر شده و تصاویر جدید از Granblue Fantasy Project Re: Link را ببینید. این بازی در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد.

منبع: Siliconera

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar نیما قدیمی

    گرافیک دوس داشتنی،گیم پلی خوب
    با توجه به سازنده های بازی قطعا بازی خوبی درمیاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه