با به‌روزرسان جدید می‌توان تسلا مدل S را احضار کرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
احضار تسلا

به لطف به‌روزرسان نسخه‌ی ۷٫۱ که اخیرا منتشر شده، خودروی مدل S تسلا بالاخره می‌تواند خودش را پارک کند و همچنین می‌توان آن را احضار کرد.

به کمک ویژگی احضار یا Summon حتی می‌توان در گاراژ را باز و بسته کرد.

وقتی تسلا از به‌روزرسان رانندگی نیمه‌خودران برای خودروهای مدل S رونمایی کرد، با هیجان زیادی از ویژگی «احضار» (Summon) خودرو می‌گفت. با این قابلیت دیگر نیازی نیست فرد به گاراژ برود یا در یک پارکینگ بزرگ به سراغ خودرویش برود. حالا این آپشن بالاخره توسط تسلا در اختیار دارندگان این خودرو قرار گرفته است.

به‌روزرسان ۷٫۱ که اخیرا منتشر شده، ویژگی احضار را به سیستم رانندگی خودکار یا همان «اتوپایلت» (Autopilot) این خودروی الکتریکی اضافه می‌کند. با کمک این ویژگی حتی می‌توان در گاراژ را باز و بسته کرد، البته مشروط به اینکه درب مورد نظر با این تکنولوژی سازگار باشد. برای این که این سیستم کار کند، باید راننده در فاصله‌ی ۱۱ متری خودرویش باشد.

مسوولان تسلا می‌گویند ویژگی احضار یا Summon در حال حاضر در مرحله‌ی بتا قرار دارد و بنابراین به طور پیش‌فرض فعال نمی‌شود. رانندگان باید برای فعال کردن آن به تنظیمات کنترل خودرویشان بروند. تسلا همچنین قابلیت‌های پارک کردن مدل S افزایش داده است تا بتواند پارک عمودی هم انجام دهد. سیستم دستیار پارک این خودرو قبلا فقط می‌توانست در مسیر یک خط موازی پارک کند.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه