تسلا محصول جدیدی را معرفی کرد: یک تخته موج‌سواری

۸ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تسلا

مانند بسیاری از سازندگان اتومبیل‌ها، به‌خصوص سازندگان رده‌بالا، تسلا هم گاهی اوقات محصولاتی کاملا غیرمرتبط با صنعت اتومبیل را روانه بازار می‌کند. به‌عنوان مثال می‌توانیم به کاپشن‌ها و دیگر پوشاک چرمی اشاره کنیم که تسلا چند سال پیش آن‌ها را معرفی کرد.

حالا در همین راستا، تسلا محصول جدیدی را معرفی کرده که کوچک‌ترین ارتباطی با صنعت اتومبیل‌سازی ندارد؛ یک تخته موج‌سواری. همانند پوشاک چرمی که تسلا می‌گفت برای تولید آن‌ها از تخصص خود در زمینه‌ی چرم‌های استفاده شده در اتومبیل‌ها بهره برده، در مورد این تخته موج‌سواری هم گفته‌اند که مهندسین این شرکت با بهره‌گیری از تخصص خود در زمینه‌ی فیبر کربن و دیگر موارد، این تخته موج‌سواری جذاب را طراحی کرده‌اند.

بدنه اصلی این تخته موج‌سواری از فیبر کربن بسیار سبک‌وزنی تشکیل شد است.

در فروشگاه آنلاین تسلا‌ در بخش توضیحات مربوط به این تخته آمده: «تخته موج‌سواری تسلا از همان رنگ‌های مات و شفافی بهره می‌برد که ما برای اتومبیل‌های خود استفاده می‌کنیم. بدنه اصلی این تخته از فیبر کربن بسیار سبک‌وزنی تشکیل شده و با الهام گرفتن از طراحی داخلی اتومبیل‌های تسلا، لوگوی این شرکت بر بدنه اصلی نقش بسته است.»

تسلا می‌گوید که مالکان تمام اتومبیل‌های این شرکت به‌راحتی می‌توانند این تخته موج‌سواری را در داخل یا بیرون اتومبیل خود قرار دهند. در ادامه می‌توانید تصاویری از این تخته موج‌سواری ۱۵۰۰ دلاری را مشاهده کنید.

تسلا
تسلا
تسلا
تسلا

این شرکت اعلام کرده که از هر مدل از تخته‌ها فقط ۲۰۰ عدد می‌سازد. در مورد تاریخ عرضه آن‌ها هم اعلام کرده از ۲ تا ۱۰ هفته آینده عرضه آن‌ها آغاز می‌شود. در بین محصولات متعلق به دسته «سبک زندگی» شرکت تسلا، این تخته موج‌سواری بزرگ‌ترین و گران‌ترین محصول محسوب می‌شود.

منبع: electrek

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه