تصاویری از گوشی Moto G5 با محتویات داخل جعبه لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

ساعاتی تا برگزاری نمایشگاه MWC امسال باقی نمانده که تصاویری از گوشی‌های جدید در حال لو رفتن است. این بار قرعه به نام موتورولا Moto G5 افتاده که عکسی با محتویات داخل جعبه از آن منتشر شده است. این گوشی، یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد. از دیگر مشخصات سخت افزاری G5 هم می‌توانیم به تراشه‌ی اسنپ‌ دراگون ۴۳۰ اشاره کنیم که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 505 را در خودش قرار داده است.

این گوشی دو مدل دارد؛ مدل اول با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیابایت حافظه داخلی و مدل دوم با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. دوربین پشت این گوشی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن هم ۵ مگاپیکسلی است که برای علاقمندان سلفی مناسب به نظر می‌رسد. یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی برای Moto G5 در نظر گرفته شده امکان تعویض هم دارد. موتو G5 از آخرین نسخه اندروید، یعنی نوقا پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین اسکنر اثر انگشت این گوشی در پایین صفحه نمایش قرار گرفته است.

در کنار موتو G5، مدل G5 Plus هم با مشخصات بالاتری عرضه می‌شود. صفحه نمایش مدل پلاس ۵.۲ اینچ خواهد بود و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ هم روی آن دیده می‌شود. هم‌چنین ظرفیت باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. در ادامه می‌توانید عکس لو رفته از این گوشی را ببینید:

به نظر شما آیا Moto G5 می‌تواند جزو پرچم‌دارهای اصلی تلفن‌های هوشمند باشد؟

منبع: phonearena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه