اطلاعات و تصاویر تازه‌ای از گوشی هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹ منتشر شد

۳ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هواوی پی اسمارت

هواوی پی اسمارت یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های مقرون به صرفه نیمه اول سال ۲۰۱۸ بود که از جمله مهم‌ترین مشخصات آن می‌توانیم به بهره‌گیری از دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت موجود در پنل پشتی و نمایشگر با رزولوشن HD پلاس و نسبت تصویر ۱۸:۹ اشاره کنیم.

از مدتی قبل، خبرهای پراکنده‌ای در رابطه با مدل ۲۰۱۹ هواوی پی اسمارت منتشر شده بود ولی حالا سایت آلمانی WinFuture جند تصویر جدید از این گوشی منتشر کرده است. در این تصاویر بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل توجهات را به خود جلب می‌کند که در آن یک دوربین سلفی قرار گرفته و در پنل پشتی هم می‌توانیم دوربین دوگانه‌ای را ببینیم که در پایین آن عبارت AI Camera نقش بسته است.

به نظر می‌رسد این گوشی از بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل و تراشه کایرین ۷۱۰ بهره می‌برد.

AI Branding بدین معناست که می‌توانیم انتظار پشتیبانی از قابلیت تشخیص منظره و دیگر مشخصه‌های مربوط به دوربین هوشمند را داشته باشیم. همچنین خوشبختانه روز به روز گوشی‌های بیشتری از بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل استفاده می‌کنند که نسبت به دیگر طرح‌ها، ظاهر جذاب‌تری دارد و مورد استقبال کاربران هم قرار گرفته است.

مهم‌ترین نقطه ضعف هواوی پی اسمارت تراشه کایرین ۶۵۹ آن بود که در مقایسه با رقبا حرف چندانی برای گفتن نداشت. خوشبختانه این گوشی جدید از تراشه کایرین ۷۱۰ بهره می‌برد که مبتنی بر معماری ۱۲ نانومتری است و از ۴ هسته کورتکس A53 برای وظایف معمولی و برای پردازش‌های سنگین از ۴ هسته کورتکس A73 بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات احتمالی هم می‌توانیم به ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، نمایشگر ۶.۲ اینچی LCD با رزولوشن HD پلاس، باتری ۳۳۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. همچنین در این سایت آلمانی آمده که پورت این گوشی احتمالا از نوع microUSB خواهد بود و در اروپا با قیمت ۲۵۰ یورو عرضه خواهد شد.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه