تصاویر جدیدی از پنل جلوی گلکسی S7 منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی s7

یکی از خوانندگان وفادار وب‌سایت Phone Arena، تصاویری را در اختیار اعضای این وب‌سایت قرار داده که ادعا می‌کند پنل جلوی گلکسی S7 را نشان می‌دهد.

با مقایسه‌ی تصاویر لو رفته از پنل جلوی گلکسی S7 و پنل نوت ۵ می‌توانیم ببینیم که پنل گلکسی S7 شبیه نسخه‌ی کوچک‌تر جدیدترین فبلت بالارده‌ی سامسونگ است.

روز گذشته تصاویری منتسب به پنل جلویی گوشی سامسونگ گلکسی S7 منتشر کردیم. این‌طور که این تصاویر نشان می‌دادند، جای حسگرهای قسمت جلوی گوشی با آنچه که در تصاویر لورفته‌ی قبلی نشان می‌داد فرق دارد. بریدگی کلید خانه در این تصاویر کمی عریض‌تر به نظر می‌رسیدند تا یک کلید مستطیلی بزرگ‌تر در آن جای گیرد.

امروز تصاویر جدیدی به دست رسیده که منابع آنها ادعا می‌کنند مربوط به پنل جلوی گلکسی S7 است که با پنل‌های گلکسی S6 و گلکسی نوت ۵ مقایسه شده‌اند. بین این تصاویر و تصاویر لورفته‌ی قبلی تفاوت زیادی مشهود است. در این تصویر جدید بعضی از حسگرها در قسمت جلوی گلکسی S7 در سمت چپ قرار دارند. به نظر می‌رسد صفحه نمایش آن بزرگ‌تر از صفحه نمایش گلکسی S6 است و گوشه‌های آن هم کمی مربعی‌تر هستند. حاشیه‌های این پنل باریک‌تر بوده، اما کلید خانه همان اندازه‌ را دارد.

با مقایسه‌ی تصاویر لو رفته از پنل جلوی گلکسی S7 و پنل نوت ۵ می‌توانیم ببینیم که پنل گلکسی S7 شبیه نسخه‌ی کوچک‌تر جدیدترین فبلت بالارده‌ی سامسونگ است.

انتظار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی S7 در روز دوم اسفند ماه در جریان رویداد Unpacked 2016 سامسونگ معرفی شود؛ یعنی یک روز قبل از شروع همایش جهانی گوشی همراه (MWC 2016) در بارسلونا. احتمالا این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد داشت. در این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ استفاده خواهد شد. ظرفیت رم آن هم ۴ گیگابایت خواهد بود.

Samsung-Galaxy-Note-5-front-panel Samsung-Galaxy-S7-front-panel

منبع: Phone Arena

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۳ دیدگاه
  1. Avatar asobhani40@gmail.com) Ali S)

    پس الان پورشه آشغاله!چون تکراریه ها؟؟

  2. Avatar علیرضا

    به جای این بحث های کودکانه بهتره برای مقایسه با سایتهای مطرح دنیا مراجعه کنیم و ببینیم نظر سنجی ها از عملکرد گوشی ها و فبلت ها چی میگن سایت Gsm arena طبق نظر سنجی سال ۲۰۱۵ برترین گوش رو سامسونک s6 و برترین فبلت رو سامسونگ نوت ۵ اعلام کرده. من خیلی از کسانی که اپل دارن رو میشناسم که حتی بلد نیستن رو گورشیشون نرم افزار نصب کنن و اپل ای دی بسازن اون وقت ادعای توانمندی این گوشی رو دارن، به جرات میتونم بگم شاید ۱۰ درصد از دارندگان اپل به توانمندی واقعی این گوشی واقف هستن و اونها اتفاقا کاملا ساکت هستن و اونهایی بیشر هوا هوار میکنن که خیلی هم بلد نیستن باهاش کار کنن ، خیلی ها فقط به خاطر اون علامت سیب پشتش میخرن همین و وقتی جلد میخرن برا گوشیشون حتما توجه میکنن که سوراخ داشته باشه که آرمش رو همه ببینن- دیگه خدوتون قضاوت کنین که بیشتر کسانس که اپل دارن دنبال اسم و ارم اپل بودن یا توانمندیش

    1. Avatar محمود

      من قصد خرید اپل داشتم خیلی هم از کار باهاش لذت میبردم ولی یه موضوعی که منصرفم کرد این بود که حتی با SHAREIT نمیشه از اپل به اپل نرم افزار ارسال کرد اگه میشه بگین چون کار با اپل واقعا لذت بخشه

  3. Avatar Next is Now

    کمتر از یک سال از انقلاب در طراحی گوشی های سامسونگ با معرفی S6 میگذره اونوقت دوستان توقع داشتن دوباره امسالم طراحی سری S فرق کنه ؟!؟!

  4. Avatar احسان

    در عجبم چه وقت سامسونگ میخواد از این طراحی یه شکلش دست برداره.از اون پایین ترین مدلش تا این که جدیدترین مدلشه تفاوت چندانی نداره.

    1. Avatar محمود

      من که از دکمه ی سامسونگ بیش از حد خوشم میاد الجی هم اومد در جی پرو و ال ۹۰ از دکمه استفاده کرد ولی نتونست به زیبایی سامسونگ استفاده کنه الان هم از نظره من منو و ظاهره تکراریه اپل تجربه ی لذت بخشی داره واقعا سامسونگ طراحی و امکاناتش جالبه الجی هم ظاهر و کیفیت مانیتورش واقعا کارو باهاش لذت بخش کرده سونی هم قشنگه محکمه سریعه و همیشه آپدیت میشه اچ تی سی هم رنگ طلاییش واقعا دیدن داره اینهمه بحث و دعوا الکیه به خدا

  5. Avatar ahanin

    سامس.نگ چیز جدیدی نداره دیگه واسه پنل جلو
    ایده هاش دیگه اشباع شده انگار

    1. Avatar asobhani40@gmail.com) Ali S)

      یعنی شما به ظراحان سامسونگ پیشنهاد میدی که دکمه فیزیکی خانه رو که جزو زبان طراحیشون هست حذف کنن تا تنوع ایجاد بشه!

  6. Avatar میلاد

    شما بی زحمت یه نگاهی هم بهبرند جدید بلک بری بندازین پشیمون نمیشین

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه