تصاویر جدیدی از گلکسی A8 لو رفت

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این شایعه‌های زیادی در مورد جزییات سخت‌افزاری سامسونگ گلکسی A8 منتشر شده بود.

به‌تازگی، تصاویر جدیدی از گلکسی A8، باریک‌ترین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ به‌بیرون درز کرده است. براساس اخبار منتشر شده، قرار است A8 در تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر امسال) به‌صورت رسمی معرفی شود.

این در حالی است که براساس همین اطلاعات، قرار است A8‌، باریک‌ترین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ، در تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر امسال) در چین عرضه شود. گلکسی A8 جدیدترین عضو از گوشی‌های سری A شرکت سامسونگ است. شرکت سامسونگ پیش از این مجوزهای تصدیق کیفیت برای عرضه گوشی گلکسی A8 را از سازمان تنظیم‌کننده TENNA و FCC دریافت کرده بود.

galaxy-A8-1

سامسونگ در A8 از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فلش LED و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی بهره گرفته است. در این گوشی از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده شده است. چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۵، پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53 و یک باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری در گلکسی A8 به‌شمار می‌روند. همچنین یک حسگر اثر انگشت زیر دکمه Home این گوشی تعبیه شده است.شرکت سامسونگ، A8 را با اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ عرضه خواهد کرد. وزن این گوشی ۱۴۲ گرم و قطر آن ۵.۹ میلی‌متر است. به‌همین دلیل گلکسی A8 لقب نازک‌ترین گوشی سامسونگ را به خود اختصاص داده است. سامسونگ در بدنه گلکسی A8 هم مانند S6 از یک فریم فلزی بهره گرفته است.

galaxy-A8-2

galaxy-A8-3

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه