تصاویر جدید از بازی Dark Souls 3 منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
Dark Souls 3

با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی «ارواح تاریک ۳» (Dark Souls 3) به‌تازگی تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر شده است.

بازی Dark Souls 3 توسط سازندگان BloodBorne ساخته شده است.

بازی نقش‌آفرینی «ارواح تاریک ۳» (Dark Souls 3) در تاریخ ۵ فروردین ماه ۹۵ (۲۵ مارس) برای «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «پلی‌استیشن۴» (PlayStation 4) و کامپیوترهای شخصی راهی بازار خواهد شد. این بازی توسط استودیوی FromSoftware در حال ساخت است که سال گذشته بازی BloodBorne را برای کنسول PS4 منتشر کرده بود.

این بازی به دلیل سختی بسیار زیادش و مبارزه با هیولاهای مختلف شهرت پیدا کرده است. این عنوان سوم-شخص «روند بازی» (GamePlay) شبیه به نسخه‌ی قبلی خودش دارد و بازی‌کننده‌ها می‌توانند برای مبارزه با هیولاهای مختلف، از سلاح‌های متفاوت استفاده کنند. همچنین همانند نسخه‌ی قبلی قابلیت جا خالی دادن از ضربه‌ی دشمنان هم در بازی دیده می‌شود.

سازندگان بازی به این موضوع اشاره کرده‌اند که گیمرها با انتخاب شخصیت‌های مختلف روند متفاوتی را در بازی مشاهده می‌کنند. المان‌های نقش آفرینی با توجه به شخصیتی که بازی‌کننده‌ها انتخاب می‌کنند، تغییر می‌کند و به همین دلیل چالش‌های بیشتری پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد.

به‌تازگی سازندگان این عنوان تصاویری را منتشر کرده‌اند که بازی‌کننده‌ها را با محیط‌های بازی بیشتر آشنا می‌کنند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Dark Souls 3
Dark Souls 3
Dark Souls 3
Dark Souls 3
Dark Souls 3
Dark Souls 3
Dark Souls 3
Dark Souls 3

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

همچین طرح‌های هنری هم از بازی منتشر شده که بد نیست آن‌ها را ببینید:

Dark Souls 3
Dark Souls 3
Dark Souls 3
Dark Souls 3

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اگر می‌خواهید با این بازی بیشتر آشنا شوید، می‌توانید ویدیوی زیر را هم مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ali

    اصلا عکساشم میبینم مو به تنم سیخ میشه چه برسه بازیش … واقعا بعضی بازیا بیشتز از یه بازین یعنی یه تجربه هستن

  2. Avatar farshad

    demon souls.dark souls 1.dark souls 2 به نظر من بهترین بازی های نقش افرینی بودن که تا به حال عرضه شدن و برتری اصلیشون نسبت به بقیه نقش افرینی ها به چالش کشیدن بازیکن هست. چالشی که ادم به ندرت توی بازی های ویدیویی تجربه میکنه.
    امیدوارم darksouls 3 هم این موفقیتو تکرار کنه و ترجیحا به سختی demon souls باشه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه