تصاویر جدید از قاب آیفون ۶s فاش شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ITSKINS یکی از سازندگان قاب و لوازم جانبی برای گوشی‌های موبایل است. این شرکت به‌تازگی تصاویری از قاب طراحی شده برای گوشی هوشمند آیفون ۶s که جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت اپل محسوب می‌شود را منتشر کرده است.

تصاویر جدیدی از قاب طراحی شده برای آیفون ۶s توسط شرکت ITSKINS به بیرون درز کرده است.

پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون آیفون ۶s منتشر شده بود. در این اخبار به ویژگی‌های احتمالی آیفون ۶s اشاره شده بود. همچنین برخی منابع تعدادی تصاویر از پنل جلویی و بخش‌های داخلی و بیرونی قاب آیفون ۶s را منتشر کرده بودند. یکی دیگر از شایعه‌هایی که در مورد آیفون جدید اپل شنیده شده بود، احتمال عرضه مدل ۱۶ گیگابایتی این گوشی بود. البته لازم به ذکر است که اپل تا به حال هیچ یک از این تصاویر و اخبار منتشر شده را تایید نکرده است.

6s1

این در حالی است که به تازگی شرکت ITSKINS تصاویر جدیدی از قاب محافظ آیفون ۶s را طراحی و منتشر کرده است. با مشاهده تصاویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد ظاهر این محصول دقیقا مشابه با آیفون ۶ است. سنسور دوربین و فلش این گوشی در همان مکان قبلی که در آیفون ۶ هم بود، قرار گرفته است. همچنین اپل در آیفون ۶s کلید‌های خاموش/روشن و قفل را مانند آیفون ۶ در سمت راست قرار داده است. براساس گزارش‌های منتشر شده قرار است ضخامت آیفون ۶s کمی بیش‌تر از آیفون ۶ باشد. بنابراین قاب آیفون ۶ برای استفاده در ۶s مناسب نخواهد بود. به گفته اپل آیفون ۶s به عنوان جانشین آیفون ۶ و ۶ پلاس شناخته می‌شود. براساس شایعه‌های منتشر شده اپل در آیفون ۶s از ۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۴K و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی بهره گرفته است. انتظار می‌رود شرکت اپل آیفون جدید خود را در ماه سپتامبر (شهریور امسال) رونمایی کند.

6s2

منبع: GSM Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه