تصاویر جدید از موتو ایکس و موتو جی ۲۰۱۵ به بیرون درز کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شایعات درباره دو گوشی جدید موتورولا که موتوجی ۲۰۱۵ و موتو ایکس ۲۰۱۵ نام دارند، بسیار زیاد است. درحالی که این دو گوشی هنوز به شکل رسمی معرفی نشده‌اند، با ویژگی‌های مختلف این محصولات آشنا شده‌ایم.

دو محصول موتو ایکس ۲۰۱۵ و موتوجی ۲۰۱۵ هنوز معرفی نشده‌اند، اما تصاویر آن‌ها به بیرون درز کرده است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که موتورولا قصد دارد این دو گوشی را در ماه آینده معرفی کند. به‌تازگی تصاویری از این دو محصول به بیرون درز کرده که ظاهر اصلی آنها را به نمایش درآورده‌اند.
با توجه به تصویر منتشر شده از گوشی موتو ایکس ۲۰۱۵ متوجه شدیم که یک فلش LED بزرگ در پشت آن قرار دارد. این فلش زیر دوربین اصلی این گوشی مشاهده می‌شود. البته هنوز مشخص نشده که این گوشی دارای فلش‌دوگانه است یا خیر.

Motox

تصاویر دیگر مربوط به گوشی موتو جی می‌شوند. باتوجه به این تصاویر مشخص شد که این گوشی با اندروید ۵.۱.۱ عرضه می‌شود. همچنین به‌نظر می‌رسد که از متریال‌های خوبی برای بدنه آن استفاده شده که باعث می‌شود بهتر این گوشی را در دست بگیریم. در این تصاویر دوربین اصلی و فلش‌دوگانه آن را مشاهده می‌کنیم.

moto-g-3-01

moto-g-3-02

moto-g-3-03

moto-g-3-04

شایعات گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که گوشی موتو جی ۲۰۱۵ از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰p برخوردار است. همچنین این احتمال وجود دارد که از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ برای آن استفاده شده باشد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در جلوی این گوشی قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد که یک باتری ۲۴۷۰ میلی‌آمپری را روی این گوشی مشاهده کنیم. احتمال می‌رود که شرکت موتورولا گوشی موتو جی ۲۰۱۵ را در دو مدل راهی بازار کند. مدل اول دارای ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و مدل بعدی از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین حافظه داخلی این دو مدل با کارت حافظه ارتقا پیدا خواهد کرد.
به‌نظر می‌رسد که گوشی موتو ایکس ۲۰۱۵ از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت QHD برخوردار است. همچنین یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ برای آن در نظر گرفته شده است. ۴ گیگابایت رم و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند. همچنین به‌نظر می‌رسد که یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار گرفته باشد. این گوشی در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی راهی بازار می‌شود و یک باتری ۳۲۸۰ میلی‌آمپری روی آن قرار گرفته است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی موتورولا به نظر می‌رسد که این دو گوشی در تاریخ ۶ مرداد (۲۸ جولای) معرفی خواهند شد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه