تصاویر جدید از گوشی مایکروسافت لومیا ۸۵۰ و رنگ‌بندی آن منتشر شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لومیا 850

evleaks@، افشاگر مشهور توییتری و منابع چینی تصاویری از گوشی میان‌رده‌ی لومیا ۸۵۰ لو دادند.

ظاهرا در گوشی ۸۵۰ هم کلیدهای خازنی پایین صفحه نمایش ناپدید شده‌اند.

حالا که گوشی‌های رده‌بالای ویندوزی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL وارد بازار شده‌اند، نوبت به اخبار مربوط به مدل‌های پایین‌تر لومیا رسیده است. زمان عرضه‌ی گوشی لومیا ۸۵۰ نزدیک است و حدودا یک هفته پیش اولین تصاویر از این گوشی توسط evleaks@ منتشر شده بود و حالا هم جزییاتی از قسمت پشت و جلوی دستگاه و همچنین رنگ‌بندی آن به بیرون درز کرده است. این دستگاه که نام‌کد «هونجو» (Honjo) دارد، یک گوشی میان‌رده‌ی رو به بالا به حساب می‌آید.

تصویر جدیدی که به لطف evleaks@، منتشر شده، فلش قسمت جلویی دستگاه را نشان می‌دهد. این افشاگر مشهور توییتری در افشاگری قبلی‌اش وعده داده بود که این گوشی هوشمند در قسمت جلو فلش خواهد داشت. این گوشی شباهت چندانی به لومیا ۸۳۰، مدل قبلی‌اش ندارد و برعکس آن گوشه‌های گرد دارد و از نظر ظاهری با سری ۹۵۰ هماهنگ است.

ظاهرا در گوشی ۸۵۰ هم کلیدهای خازنی پایین صفحه نمایش ناپدید شده‌اند. همچنین کلید شاتر هم دیده نمی‌شود. مشخصاتی که از گوشی لومیا ۸۵۰ لو رفته مربوط به چند ماه پیش هستند، بنابراین ممکن است تا الان عوض شده باشند. در هر صورت براساس همین مشخصات قدیمی، این گوشی یک نمایشگر HD به اندازه‌ی ۵ اینچ دارد و در آن از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۱۰، رم یک گیگابایتی و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. البته اطلاعات فاش شده‌ی جدیدتر از نمایشگر Full HD به اندازه‌ی ۵٫۷ اینچ و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ خبر می‌دهد که برای جایگاه لومیا ۸۵۰ مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

لومیا 850

حالا در تصاویر جدیدی که توسط چینی‌ها به بیرون درز کرده، رنگ‌های مختلف این گوشی هم به چشم می‌خورد. طبیعتا یک ترکیب رنگی سفید و طلایی در میان آنها هست، اما همچنین می‌توانیم ترکیب رنگی سفید و رزگلد را هم در میان آنها ببینیم. همچنین احتمالا این گوشی در ترکیب‌های رنگی مشکی هم ارایه می‌شود. هنوز مشخص نیست که فریم این دستگاه از جنس فلز است یا خیر.

منبع: Twitter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه