تصاویر جدید به قابلیت Dark Mode‌ در iOS 10 اشاره می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

تا قبل از کنفرانس WWDC 2016 شرکت اپل، شایعات می‌گفتند که iOS 10 قابلیت جدیدی به نام Dark Mode خواهد داشت. در حالی که انتظار داشتیم این قابلیت در جریان کنفرانس معرفی شود، چیزی از آن گفته نشد؛ اما در تازه‌ترین شایعات مشخص شده که این ویژگی در جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل iOS وجود دارد.

درحالی که اپل ویژگی Dark Mode در iOS 10 را تایید نکرده، تصاویری از این قابلیت به بیرون درز کرده است.

بسیاری از توسعه‌دهندگان در کدهای «کیت مخصوص توسعه‌دهندگان»(Developer Kits) سیستم عامل iOS با قابلیت Dark Mode مواجه شده‌اند. حتی مشخص شده برنامه‌هایی مانند Safari، iTunes، Message‌، iBook و Clock می‌توانند در حالت Dark Mode اجرا شوند. در حالی که حالت Dark Mode روی iOS 10 عرضه نشده؛ اما این سیستم عامل به شکل کامل از آن پشتیبانی می‌کند.

Dark_Mode_1

شرکت اپل تا این لحظه چیزی درباره‌ی این ویژگی نگفته و احتمال دارد که بعدا به صورت یک بروزرسان به iOS 10 اضافه شود. این شرکت قبلا قابلیت Night Shift Mode را با عرضه‌ی iOS 9.3 به آیفون و آیپد اضافه کرده بود.

حتی تصاویری هم از قابلیت Dark Mode که روی iOS 10 قرار گرفته منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن‌ها را ببینید:

منبع: Reddit

‌‌‌

E3_News

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. shayan

    welcome to windows phone 8.0 😉

    1. Ali S

      خسته نباشی
      ۶۰ ساله رابط کاربری گوشی های سامسونگ سیاهه تازه بعد از اس۴ سفید شده
      البته این قابلیتی که ویندوز فون ۸ داره هم خیلی دوس داشتنیه

  2. امیر

    این آیفون تو عکس رنگش آبیه , طراحیشم که ۶/۶s هست , هیچکدومشونم آبی ندارن , چطوریه این عکس؟در ضمن قابلیت دارک مود برای کسایی مثل من که شبا بیدار هستن خیلی چیز خوبیه , امیدوارم هر چه زودتر به iOS 10 اضافه بشه.

  3. chia

    میشه گفت در راستای مهاجرت از تکنولوژی IPS به AMOLED برای صفحه نمایش اپل داره کارباشو اماده می کنه که به dark mode عادت کنند تا در مصرف باتری گوشی های نسل جدید صرفه جویی بشه. چون AMOLED برعکس IPS در منوهای تاریک مصرف باتری کمتری داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه