تصاویر جدید از قسمت دوم بازی سریالی بتمن را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، استودیوی بازی‌سازی Telltale در حال ساخت یک بازی سریالی براساس شخصیت بتمن است. قسمت اول این عنوان ماه گذشته عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را به دست بیاورد. حالا باید منتظر قسمت دوم باشیم که تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود و به همین دلیل استودیوی سازنده تصاویر بیشتری از این قسمت منتشر کرده است.

قسمت دوم بازی سریالی بتمن که فرزند آرکام نام دارد در تاریخ ۳۰ شهریور ماه منتشر می‌شود.

قسمت دوم این بازی «فرزند آرکام» (Children of Arkham) نام دارد و در تاریخ ۳۰ شهریور ماه (۲۰ سپتامبر) برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳ و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

روند داستان‌سرایی بازی سریالی بتمن همانند دیگر بازی‌های استودیوی Telltale است و به همین دلیل نظر خیلی‌ها را به سمت خودش جلب کرده است. این بازی بخش‌های اکشن و معمای مختلفی را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد و داستان بروس وین در زمانی که در نقش بتمن حضور ندارد را هم روایت می‌کند.

قسمت اول بازی سریالی بتمن در حالی راهی بازار شد که نسخه‌ی کامپیوتر آن با مشکلات مختلفی همراه بود که موجب اعتراض بسیاری از علاقه‌مندان به این عنوان شد. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این بازی فعلا به صورت دانلودی راهی بازار می‌شود؛ اما بعدا می‌توانید نسخه‌ی دیسکی آن را هم بخرید.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدیدی که از این عنوان منتشر شده را مشاهده کنید:

1473808990-batman-tt-102-batcat

منبع: AGD

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه