تصاویر جدید و جزییات بازسازی Dark Souls را ببینید

۱۶ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اطلاعات و جزییات بیشتری از بازسازی اولین قسمت مجموعه بازی‌های دارک سولز (Dark Souls) منتشر شده‌اند؛ طوری که توانسته‌ایم درباره‌ی تغییرات فنی و هم‌چنین تغییرات روند بازی Dark Souls Remastered کمی بیشتر اطلاعات کسب کنیم.

بازسازی دارک سولز روز ۲۵ ماه می روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی Dark Souls Remastered که یک ماه پیش به صورت رسمی برای پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ معرفی شده بود، از نظر گرافیکی پیشرفت‌هایی کرده است، ولی نباید انتظار اتفاقات بزرگی را داشته باشیم.

اطلاعات فنی بازی روی پلتفرم‌های مختلف از این قرار است:

  • بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس، پلی‌استیشن۴ پرو و کامپیوتر با وضوح تصویر ۴K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود. البته وضوح تصویر ۴K روی پلی‌استیشن۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس واقعی نیست و فقط روی کامپیوتر وضوح تصویر ۴K واقعی را خواهیم دید.
  • روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ بازی با وضوح تصویر فول اچ‌دی و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود.
  • روی نینتندو سوییچ وضوح تصویر بازی به هنگام اتصال به تلویزیون برابر با فول اچ‌دی و در حالت پرتابل اچ‌دی خواهد بود. سرعت اجرای بازی روی نینتندو سوییچ در هر دو حالت ۳۰ فریم در ثانیه است.

تغییرات بزرگی در بخش آنلاین بازی اعمال شده است. برای مثال حداکثر تعداد بازی‌کننده‌ها از چهار نفر به شش نفر افزایش یافته است. امکان بازی کردن با پسورد مثل دارک سولز ۳، تنظیم تراز بازی‌کننده‌ها به هنگام بازی، تنظیم چگونگی پیدا کردن بازی‌کننده‌ها با گزینه‌های بسیار بیشتر و هم‌چنین استفاده از سرورهای مختص بازی، در مقایسه با اتصال مستقیم بازی‌کننده‌ها به یکدیگر، بخشی از پیشرفت‌های بخش آنلاین هستند.

می‌توانید در ادامه تصاویر جدیدی که از Dark Souls Remastered منتشر شده‌اند را ببینید. این بازی روز ۲۵ ماه می روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امین

    سلام دادا اینستاگرامت چیه

  2. Avatar mahdi64333

    مهمترین چیزی که بازی لازم داره فیکس برای blighttown ئه! عدد ۱۵ فریم ریت باس فایت نامیرای blighttown بود! XD

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه