تصاویر زنده گوشی ویوو Y95 منتشر شد

۲۱ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ویوو Y95

دو هفته قبل، شرکت ویوو گوشی مقرون به‌صرفه Y93 را معرفی کرد که اولین گوشی مبتنی بر تراشه اسنپ‌دراگون ۴۹۳ محسوب می‌شود و با توجه به قیمت ۲۱۵ دلاری، از امکانات قابل توجهی بهره می‌برد. علاوه بر این تراشه، باید به وجود باتری ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۴ گیگابایت حافظه رم هم اشاره کنیم.حالا این شرکت می‌خواهد گوشی نسبتا گران‌تری تحت عنوان ویوو Y95 را عرضه کند.

مشخصات این گوشی تا حد زیادی مشابه Y93 است و احتمالا مهم‌ترین تفاوت آن‌ها در این است که این گوشی، در پنل پشتی خود از حسگر اثر انگشت هم بهره می‌برد.

طبق اعلام منبعی که این عکس‌ها را منتشر کرده، این گوشی از نمایشگر ۶.۲۲ اینچی بهره می‌برد و بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل آن حاوی یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. این کمپانی از این نمایشگر تحت عنوان Halo FullView یاد می‌کند که بهره‌مند از رزولوشن HD پلاس و نسبت تصویر ۱۹:۹ است.

از آنجایی که مشخصات سخت‌افزاری این گوشی تا حد زیادی مشابه Y93 است، به همین خاطر ویوو Y95 هم از اسنپ‌دراگون ۴۹۳، چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. از لحاظ نرم‌افزاری هم این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از Funtouch OS بهره می‌برد که مبتنی بر اندروید اوریو است.

دوربین دوگانه‌ای که در پنل پشتی آن قرار دارد، از دو سنسور ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و باتری آن هم مشابه مدل ارزان‌تر، از نوع ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است. از آنجایی که شرکت ویوو به‌زودی این گوشی را معرفی خواهد کرد، خیلی زود از صحت و سقم این مشخصات خبردار خواهیم شد. به همین خاطر برای دستیابی به اطلاعات بیشتر مانند قیمت و رنگ‌های آن، باید تا معرفی این گوشی صبر کنیم.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه