تصاویر غیر رسمی از S6 اج پلاس منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است خبرها و شایعه‌های زیادی درباره گوشی‌های معرفی نشده سامسونگ که نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس هستند، به‌گوش می‌رسد. این در حالی است که به‌تازگی تصاویر غیر رسمی از گوشی هوشمند گلکسی S6 اج پلاس در کنار نوت ۴ منتشر شده است.

تصاویری غیر رسمی از گوشی هوشمند گلکسی S6 اج پلاس در کنار گلکسی نوت ۴‌، در فضای مجازی منتشر شده است.

پیش از این قرار بود سامسونگ این گوشی‌ها را در همایش IFA برلین معرفی کند، اما به‌نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای قصد دارد زودتر از تاریخ مقرر شده این گوشی‌ها را رونمایی کند. براین اساس قرار است جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد امسال) معرفی شود. دلیل اصلی این اقدام سامسونگ، رقابت با آیفون جدید اپل است.

Galaxy S 6 Edge Plus

به‌نظر می‌رسد صفحه نمایش خمیده گلکسی S6 اج پلاس دقیقا مشابه به صفحه نمایش S6 اج باشد. همچنین گفته می‌شود این گوشی نسخه بزرگ‌تر S6 اج خواهد بود. براساس شایعه‌های منتشر شده قرار است در گلکسی S6 اج پلاس از یک پردازنده Exynos 7422 یا چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ بهره گرفته شود. همچنین در این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD استفاده شده است. سامسونگ در گلکسی S6 اج پلاس یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده است.

galaxy s6 edge plus

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه