تصاویر لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته یک منبع موثق با نام کاربری evleaks@در توییتر، تصاویری از دو گوشی هوشمند لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL را منتشر کرده است. این منبع پیش از این هم تصاویر و جزییات سخت‌افزاری دیگری از برخی گوشی‌های هوشمند معرفی نشده، منتشر کرده بود.

روز گذشته تصاویری از دو گوشی هوشمند پرچم‌دار لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL توسط اکانت evleaks@ در توییتر به‌بیرون درز کرد.

 براساس اطلاعات به‌دست آمده اسم رمز این دو محصول در شرکت مایکروسافت، Cityman و Talkman است. به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد نام لومیا ۹۵۰XL را برای Cityman و لومیا ۹۵۰ را برای Talkman انتخاب کند. شرکت سازنده در لومیا ۹۵۰ از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD استفاده کرده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ تامین می‌شود. همچنین در این دستگاه از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای تامین انرژی بهره گرفته شده است.

lumia950

این در حالی است که در لومیا ۹۵۰XL از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD استفاده شده است. همچنین در این محصول چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم قرار داده شده است. براساس اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد این محصولات را همراه با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ معرفی و در بازار عرضه کند. شرکت سازنده در هر دو این گوشی‌ها یک دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده است. این محصولات قابلیت پشتیبانی از پورت USB Type-C را دارند. همچنین در این گوشی‌ها از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا هم بهره گرفته شده است.

lumia-950XL

لازم به‌ذکر است که مایکروسافت در گوشی‌ لومیا ۹۵۰XL قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی Qi برای شارژ بی‌سیم را قرار داده است. قابلیت پشتیبانی از «اینفرارد» (infrared) هم یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک این دو محصول محسوب می‌شود.

lumia-950

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه