تصاویر لو رفته از تبلت گلکسی تب S3 را ببینید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی تب S3

امروز تصاویری از تبلت معرفی نشده‌ی سامسونگ که گلکسی تب S3 نام دارد، به بیرون درز کرده است. در این تصاویر مشخص شده که تبلت جدید سامسونگ به همراه قلم مخصوص راهی بازار خواهد شد و جزو محصولات رده‌ بالای بازار به حساب می‌آید. اطلاعات تایید نشده می‌گویند که تبلت گلکسی تب S3 با اندروید ۷ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

با توجه به تصاویر لو رفته، ظاهر این تبلت تفاوتی با گلکسی تب S2 ندارد و سامسونگ از همان طرح قبلی برای تبلت جدید استفاده کرده است. به همراه این تبلت یک قلم S Pen هم عرضه می‌شود که البته به نظر می‌رسد کاربران باید آن را جداگانه خریداری کنند.

این تبلت از سخت افزار بسیار خوبی هم بهره می‌برد. سامسونگ از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ برای تب S3 استفاده کرده و ۴ گیگابایت رم روی آن قرار داده است. میزان حافظه‌ی داخلی این محصول هم با استفاده از کارت حافظه قابل ارتقا خواهد بود. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن دیده می‌شود.

شایعات می‌گویند که تبلت گلکسی تب S3 در اندازه ۹.۷ اینچ راهی بازار می‌شود و از وای-فای و شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند. به احتمال زیاد تبلت جدید سامسونگ با قیمت ۵۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

منبع: winfuture

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه