تصاویر لو رفته از گلگسی A5 و گلکسی A3 جدید را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

سامسونگ اعلام کرد که سری جدید گوشی‌های گلکسی A را در تاریخ ۱۵ دی ماه معرفی خواهد کرد. سری گلکسی A7 سال ۲۰۱۷ شامل سه مدل با نام‌های گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷، گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ می‌شود.

تا این لحظه تصاویر و ویدیوهای مختلفی از این گوشی‌ها لو رفته. چند روز پیش هم تصویر رسمی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ منتشر شده بود و حالا باز هم با تصاویر دیگری از این گوشی و مدل گلکسی A3 روبه‌رو شدیم. این دو گوشی تقریبا ظاهر شبیه به یکدیگر دارند و تفاوت آن‌ها در اندازه است. می‌دانیم که گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p و گوشی A3 مدل ۲۰۱۷ از صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با کفیفت ۷۲۰p بهره می‌برد. بد نیست نگاهی به تصاویر جدید A5 مدل ۲۰۱۷ بیاندازید:

انتظار داریم که گلکسی A5 جدید به تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۸۰ و سه گیگابایت رم مجهز شده باشد. این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم خواهد داشت. به احتمال زیاد یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار گرفته است.

از طرف دیگر گوشی گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ هم به تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ و ۲ گیگابایت رم مجهز شده است. ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی را ببینید.

سامسونگ دیروز به این موضوع اشاره کرد که این گوشی‌ها ضد آب هستند. همچنین انتظار داریم که دو گوشی A5 و A3 در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی و صورتی راهی بازار شوند.

منبع: winfuture

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar رصا

    به نظر من ک خیلی مزخرف شده باز سری ۲۰۱۶ رو بگی یه چیز. ولی ۲۰۱۷ واقعا رو خراب کرده شبیه سری j شده و از اصالت خودش خارج شده.
    من خودم از سری j2016 استفاده میکنم ولی طرفدار سری A هستم.

  2. Avatar داود

    من طرفدار سامسونگ بودم اکثر گوشی هاشم خریداری کردم تمام سری نوت و سری اس رو ولی دیگه شورشو در اورد ار چی توز بیشتر داره گوشی میده بیرون دیگه برند باید کلاس خودشو حفظ کنه مثل ایفون مثل سونی نه میری میخوابی صبح گوشی میده بیرون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه