تصاویری از پنل جلویی گوشی ال‌جی نکسوس منتشر شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

افشاگر مشهور توییتری، @onleaks تصاویر جدیدی از گوشی ال‌جی نکسوس منتشر کرده است. رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی نکسوس تمام ویژگی‌های ضروری را دارد. دوربین این گوشی که از دستگاه بیرون می‌زند، یک حسگر بزرگ دارد. این حسگر بزرگ می‌تواند به ثبت تصاویر باکیفیت کمک کند. همچنین فلش LED هم در این تصاویر دیده می‌شود. در قسمت پایین دوربین اصلی هم اسکنر اثر انگشت وجود دارد.

یکی از افشاگران توییتری اخیرا تصاویری در صفحه‌ی توییترش منتشر کرده که به گفته‌ای او پنل جلویی گوشی ال‌جی نکسوس را نشان می‌دهد.

این گوشی در ضخیم‌ترین قسمت (که به خاطر دوربین برجسته‌ی آن است) ۹.۸ میلی‌متر ضخامت دارد؛ درحالی که دیگر قسمت‌های بدنه‌ی این گوشی ۸ میلی‌متر است. همچنین شایعات قبلی حاکی از این بودند که ال‌جی نکسوس فریم فلزی، اما بدنه‌ی پشتی پلاستیکی خواهد داشت؛ این تصاویر هم با شایعات منتشر شده هم‌خوانی دارند.

Earlier-leaked-alleged-Nexus-5-images (1)Earlier-leaked-alleged-Nexus-5-images (2)Earlier-leaked-alleged-Nexus-5-images (3) Earlier-leaked-alleged-Nexus-5-images (4) Earlier-leaked-alleged-Nexus-5-images (5) Earlier-leaked-alleged-Nexus-5-images

اخیرا تصاویری منتسب به گوشی ال‌جی نکسوس در رسانه‌های مختلف مرتبط با تکنولوژی منتشر شده است. منبع اصلی این تصاویر لورفته، صفحه‌ی توییتر manu09090@ بوده که تصاویری از پنل جلویی این گوشی منتشر کرده است. افشاگر مشهور توییتری onleaks@ هم این تصاویر را با رندرهای خودش مقایسه و آنها را تایید کرد.

nexus-5-h1a

گرچه تایید شدن آنها توسط onleaks@ تضمین نمی‌کند تصاویری که تاکنون لورفته دقیق باشد، اما حداقل به شایعات مربوط به طراحی این گوشی قوت می‌دهد. تا جایی که به طراحی ال‌جی نکسوس مربوط می‌شود، منابع مختلف شایعات پیرامون این گوشی، با یکدیگر هم عقیده هستند. اما این موضوع در مورد مشخصات فنی ال‌جی نکسوس صدق نمی‌کند.

مشخصات لورفته‌ی قبلی از یک گوشی میان‌رده با نمایشگر Full HD، پردازنده‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۲۰ و ۴ گیگابایت رم خبر می‌دادند. اما، براساس بنچمارکی که اخیرا با سومین نسخه‌ی نرم‌افزار GeekBench انجام شد، در گوشی ال‌جی نکسوس از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ استفاده شده است.

همچنین، این بنچمارک نشان داد که ال‌جی نکسوس به ۳ گیگابایت رم و نمایشگر QHD مجهز است. بنابراین درباره‌ی مشخصات فنی این گوشی، نمی‌توان با قاطعیت حرفی زد؛ زیرا دو دیدگاه متضاد در مورد مشخصات فنی آن وجود دارد. در هر صورت، بهترین کار این است که به این اطلاعات به دیده‌ی شک و تردید بنگرید.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه