تصاویر گوشی اکسپریا Z5 سونی به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در اینکه سونی در حال ساخت یک گوشی پرچم‌دار جدید است، شکی نیست. تا این لحظه شایعات زیادی درباره این گوشی منتشر شده و تصاویر مختلفی از آن را مشاهده کرده‌ایم.

پس از منتشر شدن تصاویر اکسپریا Z5 Compact، اکنون تصاویری از گوشی Z5 به بیرون درز کرده است.

 

دیروز هم تصاویری از گوشی Z5 Compact به‌بیرون درز کرده بود. امروز تصاویر جدیدی از گوشی Z5 لو رفته است. در این تصاویر به خوبی ظاهر این گوشی مشخص شده و به احتمال زیاد مدل نهایی هم به این شکل خواهد بود. البته در این تصاویر گوشی Z5‌ در یک قاب محافظ قرار گرفته است. همچنین ظاهر این گوشی با Z3+ متفاوت است. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی Z5 همانند گوشی Z3+ از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد. به احتمال زیاد روی این گوشی یک دوربین ۲۱.۵ مگاپیکسلی قرار گرفته و یک صفحه‌نمایش QHD روی آن دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد که ۳ یا ۴ گیگابایت رم برای Z5 در نظر گرفته شده باشد.

با توجه به شایعات، سونی گوشی‌های Z5 و Z5 Compact را در مراسم IFA 2015 رونمایی خواهد کرد. همچنین احتمال دارد که سونی گوشی اکسپریا Z5+‌ را هم در این مراسم به‌نمایش در بیاورد. به احتمال زیاد در روزهای آینده خبرهای بیشتری از این گوشی‌ها منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید.

Photos-allegedly-showing-a-Sony-Xperia-Z5-dummy-unit (2)

Photos-allegedly-showing-a-Sony-Xperia-Z5-dummy-unit (4) Photos-allegedly-showing-a-Sony-Xperia-Z5-dummy-unit (3)

Photos-allegedly-showing-a-Sony-Xperia-Z5-dummy-unit (1)

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه