تصاویر گوشی Redmi Note 2 شیائومی لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شایعات مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که شیائومی قصد دارد چند گوشی جدید معرفی کند. گوشی‌هایی که به‌احتمال زیاد Redmi Note 2، Mi 5 و Mi 5 Plus نام خواهند داشت.

 

شیائومی امروز گوشی Redmi Note 2 را به‌صورت رسمی معرفی می‌کند، اما تصاویر آن زودتر به بیرون درز کرده است.

 

درحالی که همه منتظر شروع شدن مراسم شیائومی هستند، تصاویری از گوشی Redmi Note 2 به بیرون درز کرده است. البته این تصاویر کیفیت خوبی ندارند و نمی‌توانیم جزییات بالایی را از این گوشی مشاهده کنیم. قبلا به این موضوع اشاره شده بود که این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p برخوردار است. با توجه به تصاویر، به‌نظر می‌رسد که این گوشی بدنه‌ای پلاستیکی دارد.

gsmarena_001

برای این گوشی یک چیپ‌ست مدیاتک مدل MT6795 Helio X10 در نظر گرفته شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۵ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته است. همچنین دو گیگابایت رم هم روی این گوشی مشاهده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. برای این گوشی ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که می‌توان به وسیله کارت حافظه آن‌را افزایش داد. به احتمال زیاد یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری هم روی این محصول قرار گرفته است. این احتمال وجود دارد گوشی Redmi Note 2 با اندروید ۵.۱ و رابط کاربری MIUI v7 راهی بازار شود.

redmi-note-2_7

فروشندگان مختلفی که این گوشی را در اختیار دارند، تمام اطلاعات منتشر شده از سخت‌افزار این محصول را تایید کرده‌اند. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی است و شیائومی آن را در دو مدل عرضه می‌کند. یک مدل از چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون ۶۱۵ بهره می‌برد و مدل دیگر از چیپ‌ست‌های مدیاتک Helio X10 مدیاتک استفاده می‌کند. همچنین مشخص شده که این گوشی با قیمت ۱۹۹ دلار پیش‌فروش می‌شود. این احتمال وجود دارد که این قیمت مربوط به آسیا باشد. لازم به ذکر است که در کنار معرفی گوشی‌های جدید از سوی شیائومی، سامسونگ هم قصد دارد امروز در مراسمی از گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس رونمایی کند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید.

redmi-note-2_6

redmi-note-2_5

redmi-note-2_4

redmi-note-2_3

redmi-note-2_2

redmi-note-2_1

gsmarena_002

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ســــعــــیــــد

    یسوال برام پیش اومده

    پردازنده Snapdragon 615 بهتره یا Heli X10

    ممنون میشم جواب بدید

    و اینکه بگید قیمتش الان چنده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه