تصاویر Doom جدید را ببینید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌ساز «اید سافتویر» (id Software) گفته است که می‌خواهد بازی ویدیویی Doom را با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کند.

سازندگان بازی Doom گفته‌اند که می‌خواهند بازی‌شان را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و وضوح تصویر ۱۰۸۰p اجرا کنند

هفته‌ی پیش، مراسم QuakeCon 2015 برگزار شد و در آن، شرکت بازی‌سازی بتزدا در کنار نشان دادن تصاویر جدید بازی Doom از عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بخش چند نفره‌ی این بازی هم خبر داد.

سازندگان Doom هم چنین به تعدادی از سوال‌های کسانی که در QuakeCon حضور داشتند پاسخ دادند. یکی از نویسندگان وب‌سایت «گیم‌اسپات» هم از سازندگان Doom درباره‌ی اولویت‌های آن‌ها به هنگام ساخت بازی پرسید.

«مارتی استرتون»، تهیه‌کننده‌ی بازی به این سوال پاسخ داد: “زمانی که یک بازی می‌سازید، باید هزاران تصمیم بگیرید که روی سرعت اجرا یا کیفیت بصری بازی تاثیر می‌گذارند. ما همیشه گفته‌ایم که می‌خواهیم بازی‌های‌مان در بالاترین سرعت ممکن اجرا شوند و بالاترین وضوح تصویر ممکن را داشته باشند.”

استرتون ادامه داد: “هدف ما وضوح تصویر ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه است. در کنار این هدف، شعار تیم تکنولوژی ما هم این است که باید بهترین بازی از نظر گرافیکی، آن هم در وضوح ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم باشیم.”

از نظر تهیه‌کننده‌ی Doom، بخش‌های فنی مختلف بازی، روی حسی که به بازی‌کننده منتقل می‌شود تاثیر دارند. او می‌گوید که فریم ریت تاثیر زیادی روی روان بودن بازی دارد:‌ “باید تمام تلاش خود را بکنید تا تجربه‌ای با کیفیت از بازی‌تان به مخاطب ارایه دهید. به نظر من مهم‌ترین موضوع، ۶۰ فریم در ثانیه و روان بودن بازی است.”

قرار است Doom سال آینده‌ی میلادی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

می‌توانید در ادامه تصاویر جدیدی از بازی ببینید.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه