تصاویر McLaren ؛ گوشی لغو شده‌ی مایکروسافت

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
تلفن همراه مایکروسافت McLoren

با توجه به تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال ساخت تلفن همراهی به نام McLaren بوده که آن را راهی بازار نکرده و روند تولید آن لغو شده است.

تلفن همراه McLaren شرکت مایکروسافت یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی داشته است.

با توجه به تصاویر منتشر شده، مشخص شده که دوربین این تلفن همراه هوشمند لنز بسیار بزرگی داشته که از این نظر می‌شود این موبایل را با لومیا ۱۰۲۰ مقایسه کرد. البته گوشی McLaren در مقایسه با لومیا ۱۰۲۰ بزرگ‌تر است.

به احتمال زیاد مایکروسافت قصد داشته این تلفن همراه را به عنوان جایگزین گوشی لومیا ۱۰۲۰ معرفی کند و حتی شایعات گفته‌اند که نام نهایی این محصول لومیا ۱۰۳۰ بوده است. به احتمال زیاد در این گوشی از نسل چهارم دوربین‌های PureView با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل استفاده شده بود. در ادامه‌ی شایعات منتشر شده درباره‌ی این گوشی به این موضوع اشاره شده که مایکروسافت از صفحه نمایش حساس به فشار در این گوشی استفاده کرده بود و قصد داشته قابلیتی مانند لمس سه‌بعدی (۳D Touch) گوشی آیفون ۶s را در آن به نمایش در بیاورد.

قبلا هم شایعاتی درباره‌ی این تلفن همراه منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که این گوشی قرار بوده در سال ۲۰۱۴ توسط مایکروسافت و نوکیا ساخته شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر این تلفن همراه که هرگز راهی بازار نشده را مشاهده کنید. در این تصاویر گوشی McLaren در کنار گوشی لومیا ۱۰۲۰ قرار گرفته است.

منبع: Windows Central

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. صادق

    یعنی مایکروسافت قبل از سال ۲۰۱۴ داشته روی صفحه نمایش حساس به فشار کار میکرده؟؟؟؟
    خیلی جالبه

    1. محمد

      خوب مگه اولین شرکتی که نمایش خمیده رو روش کار میکرد اپل نبود. ولی داریم میبینیم سامسونگ اولین گوشی با صفحه خمیدرو تولید کرد.

  2. سهيل

    مایکروسافت بهتره بره به فکر بهبود عملکرد همون ویندوزش باشه!!!!!
    هرکسی رو بهر کاری ساختند. متاسفانه بعضی از آدمها و شرکتها و کمپانیها میخوان با یه دست چندتا هندوانه بردارند!!!!
    مثلا آیا کارخانه مرسدس بنز عقلش نمیرسه که مثلا بره در کنار تولید ماشین بخواد لوازم خانگی و موبایل و تلویزیون و غیره هم تولید کنه؟؟؟!!!!! بجای فعالیتهای بیوده اومده تمرکزش رو گذاشته رو تخصص و تجربه ای که سالهاست بدست آورده.
    مایکروسافت هم بهتره بره به سمت همون تخصص اصلی خودش.
    حیف از نوکیا…. واقعا حیف. یک زمانی نوکیا واسه خودش غولی بود. حیف شد رفت به سمت مایکروسافت.

    1. امیرحسین مصطفوی

      جهت اطلاع عرض می‌کنم، کمپانی نوکیا نرفت سمت مایکروسافت! قبل از اینکه مایکروسافت اون رو بخره ورشکست شده بود.
      کمپانی مایکروسافت از دیرباز بر روی گوشی‌های هوشمند و سیستم‌عاملشون کار میکرده. گوشی‌های i-mate jam و i-mate pda2k رو جستجو کنید، سال ساخت و سیستم‌عامل اون‌ها رو هم یه بررسی بفرمایید.

    2. محمد

      با کمال احترام به شما دوست عزیز.

      ولی وقتی شما میگی ماکروسافت بهتره بره به فکر بهبود عملکرد همون ویندوزش باشه. از شما این سوال رو میپرسم که آیا شما از ویندوز اورجینال استفاده کردی یا خیر؟

      من خودم از ویندوز اورجینال سری ۸.۱ استفاده میکنم. تا قبل از این همیشه به دنبال آنتی ویروس میگشتم تا ویندوز غیر اورجینالم مشکل پیدا نکنه. ولی وقتی از ویندوز اورجینال استفاده کردم فهمیدم که آنتی ویروسها کلا کشکند. من نزدیک به دوساله که از هیچ آنتی ویروسی استفاده نکردم و به هیچ وجه هیچ گونه ویروسی نتونسته به سیستم من وارد بشه. البته باید اینم بگم که همیشه ویندوز من آبدیت هستش.

      در مورد قسمت دوم صحبت شما که میگی مرسدس و لوازم خانگی. تنها شرکت هایی که دارن موبایل تولید میکنند و فقط در زمینه الکترونیک و تجهیزات دیجیتال کار میکنند که مایکروسافت و اپل هستش. البته چند شرکت مثل هواووی و لنوو که شرکت هایی رده پایینتر هستند رو هم باید نام ببرم. ولی بقیه شرکتهایی که گوشی موبایل تولید میکنند که سامسونگ الجی شارپ زیمنس و… همشون دارن لوازم خانگی هم تولید میکنند.

    3. آرمان

      چه ربطی داره؟یه شرکت تولید ماشین که کارش تو مکانیکه رو چه ربطی به الکترونیک داره؟؟؟
      من خودم یه دور تو تمام گوشی های اندروید زدم که شما فقط پشت ویترین نگاهشون میکردین
      و اینو فهمیدم هیچی به پای آی او اس و ویندوز نمیرسه

  3. farid

    کمپانی مورد علاقه ی ما عادت داره بهترینو عرضه کنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه