تصاویر S Pen جدید سامسونگ فاش شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ کره‌ای در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند در دنیا است. این شرکت معمولا هر سال دو محصول پر سر و صدا از سری محصولات گلکسی S و فبلت گلکسی نوت را به بازار عرضه می‌کند. براساس شایعه‌های منتشر شده، قرار است فبلت گلکسی نوت ۵ در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد امسال) معرفی شود.

تصاویر جدیدی از قلم S Pen جدید سامسونگ به بیرون درز کرد. قرار است سامسونگ از این قلم در فبلت گلکسی نوت ۵ استفاده کند.

این در حالی است که به‌تازگی تصاویری از قلم S Pen گلکسی نوت ۵ به‌بیرون درز کرده است. پیش از این هم اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های قلم جدید گلکسی نوت ۵ منتشر شده بود.
با مشاهده تصاویر منتشر شده از این قلم به‌جز یک مورد، تفاوت دیگری نسبت به قلم استفاده شده در گلکسی نوت ۴ سامسونگ دیده نمی‌شود. در بالای قلم S Pen بین لوگوی شرکت سامسونگ و انتهای قلم مقداری فاصله وجود دارد که احتمالا می‌تواند به ویژگی Auto Reject قلم گلکسی نوت ۵ اشاره داشته باشد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد، کاربر ابتدا قلم را به داخل فشار دهد و سپس قلم بیرون بیاید. این در حالی است که در قلم‌های قبلی باید از ناخن برای بیرون کشیدن قلم استفاده می‌شد.

s-pen-1

البته برخی افراد نظر دیگری هم در مورد استفاده از قلم S Pen دارند. از نظر این افراد استفاده از قلم S Pen با طول متفاوت، شباهت زیادی به خودکارهای فشاری دارد. وقتی انتهای این خودکارها را فشار می‌دهیم نوک نوشتاری آن بیرون می‌آید و با فشار بعدی انتهای قلم دوباره به داخل بر‌می‌گردد. براین اساس شاید قضاوت درباره نحوه کار قلم S Pen کمی زود باشد.

s-pen-2

انتظار می‌رود در گلکسی نوت ۵ از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل و ۴ گیگابایت رم بهره گرفته شود. همچنین قرار است توان پردازشی این فبلت از طریق یک پردازنده Exynos 7422 تامین می‌شود.

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه