تصاویر قالب فلزی منتسب به مدل‌های آیفون ۱۱ منتشر شد

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
آیفون 11

هنوز چندین ماه تا معرفی آیفون‌های جدید فاصله داریم ولی با توجه به گزارش‌ها و تصاویر منتشر شده، تا حد زیادی می‌توانیم در مورد طراحی و ویژگی‌های آن‌ها اظهارنظر کنیم. در همین رابطه، ساعاتی قبل دو تصویر از قالب فلزی منتسب به گوشی‌های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس منتشر شده که برای ساخت قاب‌های محافظ مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

این قالب‌ها، چینش دوربین سه‌گانه این گوشی‌ها را نشان می‌دهند. طبق گزارش‌های پراکنده، این دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۴ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو با لنز ۱۰ مگاپیکسلی و سنسور ToF خواهد بود. سنسور ToF برای تشخیص با محاسبه‌ی زمان رفت و برگشت نور مادون قرمز، می‌تواند محیط اطراف گوشی را با دقت بیشتری تشخیص بدهد. در نهایت این مشخصه برای کارهایی مانند حالت بوکه بهتر و قابلیت‌های پیشرفته‌تر در زمینه‌ی واقعیت افزوده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدتی قبل هم یکی از رسانه‌های ژاپنی گزارش داد که آیفون ۱۱ مکس و آیفون ۱۱ به ترتیب از نمایشگرهای اولد ۶.۵ اینچی و ۶.۱ اینچی بهره می‌برند. جانشین آیفون XR هم کماکان مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی خواهد بود ولی اندازه‌ی آن هنوز اعلام نشده است. البته مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اعلام کرده که آیفون‌های ۲۰۱۹ از لحاظ اندازه نمایشگر تفاوتی با نسل قبلی خود نخواهند داشت. این یعنی شاهد ارائه‌ی آیفون‌های اصلی همراه با نمایشگرهای ۶.۴ اینچی، ۵.۸ اینچی خواهیم بود و جانشین آیفون XR هم از نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره خواهد برد.

آیفون 11

در این قالب‌های فلزی نوع پورت شارژ مشخص نیست ولی مینگ چی کو اخیرا اعلام کرده که این مدل‌ها همچنان از پورت لایتنینگ بهره می‌برند. از دیگر قابلیت‌هایی که می‌توانید انتظار ارائه‌ی آن را در آیفون‌های جدید داشته باشیم، حالت زیر آب است که به کاربران اجازه می‌دهد زیر آب هم تا حدی از آیفون خود استفاده کنند و حتی عکس بگیرند.

آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس مطمئنا از گواهی IP68 بهره می‌برند که این یعنی علاوه بر نفود گرد و غبار، تا عمق ۱.۵ متری تا مدت ۳۰ دقیقه می‌توانند در برابر نفوذ آب هم مقاومت کنند. البته معلوم نیست که آیا جانشین آیفون XR در این زمینه بهبودی خواهد داشت یا نه زیرا مدل فعلی دارای گواهی IP67 است که این یعنی در کنار مقاومت در برابر گرد و غبار، فقط تا عمق ۱ متری به مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند.

این سه مدل آیفون مانند هر سال، در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد. توافق اپل و کوالکام و امضای قرارداد چندین ساله برای تامین مودم‌های ۵G به این معناست که آیفون‌های ۲۰۲۰ از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کنند.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه