تصویری تازه از گوشی HTC A9 به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدت زمان زیادی تا معرفی گوشی A9 از سوی HTC باقی نمانده است. محصولی که قرار است در تاریخ ۷ مهر ماه معرفی شود. به‌تازگی تصویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده است.

با توجه به تصویری که از گوشی A9 لو رفته، این محصول دارای سنسور تشخیص اثر انگشت است و ظاهری بسیار متفاوت‌تر از محصولات دیگر HTC دارد.

درحالی که همه منتظر معرفی گوشی A9 از سوی HTC هستند، سایت NoWhereElse.fr تصویری از این گوشی منتشر کرده است. تصویری که این تلفن همراه هوشمند را از روبه‌رو به نمایش در می‌آورد.
با نگاهی به این تصویر مشخص شد که گوشی این جدید HTC شباهتی به محصولات قبلی این شرکت ندارد. درحالی که تصویر منتشر شده چندان واضح نیست، به نظر می‌رسد که بلندگوهای BoomSound در طراحی این گوشی جایی ندارند. همچنین در این تصویر مشخص شده که یک دکمه مستطیل شکل در زیر نام HTC قرار گرفته است. به احتمال زیاد در این دکمه سنسور تشخیص اثر انگشت مشاهده خواهد شد.
درحالی که این گوشی ظاهری مانند تمام محصولات موجود در بازار دارد، در لبه سمت چپ آن علامت آنتن مشاهده می‌شود.
با توجه به اطلاعاتی که قبلا درباره این گوشی منتشر شده بود، HTC برای A9 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده کرده است. این گوشی از تراشه‌ی Snapdragon 617 با ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۴ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار گرفته است. گوشی A9 از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و از یک باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی روی آن استفاده شده است.

htca9-frontpanel

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه