تصویر نخستین گوشی لنوو که گفته می‌شود موتورولا آن را طراحی کرده، منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موتورولا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند است که در سال ۲۰۱۱ میلادی توسط گوگل خریداری شد. این شرکت همچنین در سال ۲۰۱۴ به‌طور رسمی توسط گوگل به لنوو فروخته شد.

به‌تازگی تصویری از یک گوشی‌ هوشمند منتشر شده که به‌نظر می‌رسد شرکت موتورولا آن را برای لنوو طراحی کرده است.

در حال حاضر تصاویری از یک گوشی هوشمند منتشر شده که به‌نظر می‌رسد مربوط به نخستین همکاری میان دو شرکت لنوو و موتورولا باشد. براساس شایعه‌های منتشر شده، موتورولا این محصول را برای شرکت لنوو طراحی کرده است. نام این گوشی Lemon X است و ظاهری شبیه به گوشی‌های نکسوس ۶ و Moto X موتورولا دارد.

شرکت سازنده در گوشی Lemon X از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن Full HD استفاده کرده است. در این محصول یک دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی همراه با فلش دوگانه و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به‌کار گرفته شده است. توان پردازشی در این دستگاه از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به ۲ یا ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

لازم به‌ذکر است که پیش از این هم شرکت لنوو مجوزهای لازم برای تولید و عرضه‌ی گوشی Vibe X3 را از سازمان تنظیم مقررات TENAA در چین دریافت کرده بود. سازمان چینی TENAA به‌عنوان همتای سازمان FCC در آمریکا فعالیت می‌کند. به‌نظر می‌رسد لنوو قصد دارد Vibe X3 را به عنوان جانشین Vibe X2 معرفی و در بازار عرضه کند.

منبع: VR-Zone

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه