شیائومی درحال ساخت اولین تلفن‌همراه تمام فلزی خودش است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی شیائومی در تیر ماه گوشی Mi 4 را معرفی کرد که از فریم فلزی بهره می‌برد. براساس اطلاعات منتشر شده این شرکت قصد دارد در سال آینده یک گوشی تمام فلزی معرفی کند.

گوشی Mi Note 2 اولین محصول تمام فلزی شیائومی خواهد بود که از اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد.

با توجه به این اطلاعات، مشخص شده که گوشی Mi Note 2 قرار است به شکل تمام فلزی ساخته شود. این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد و از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ روی آن استفاده شده است. چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را روی این محصول مشاهده خواهیم کرد. شیائومی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته است.
در شایعات گفته شده که از سنسور تشخیص اثر انگشت برای این گوشی استفاده خواهد شد. به‌احتمال زیاد این سنسور روی صفحه نمایش گوشی قرار می‌گیرد. تکنولوژی تشخیص اثر انگشت به‌کار رفته در این محصول از سوی کوالکام به‌وجود آمده که هنوز روی هیچ دستگاهی قرار نگرفته است.

xiaomi-mi-note2-2

شایعات گفته‌اند که این محصول جدید شیائمی در چند ماه آینده راهی بازار خواهد شد. همچنین به‌نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد این گوشی را در خارج از بازار کشور چین هم راهی بازار کند. احتمال دارد که این گوشی‌ در کشورهای برزیل و هند عرضه شود. مدیرعامل این شرکت قبلا گفته بود که در سال ۲۰۱۶ محصولات جدیدی را راهی بازار آمریکا می‌کنند.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar pouya

    خیلی خوب داره پیش میره .
    ممنونم خبر خوبی بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه