تلویزیون ۱۴۶ اینچی سامسونگ در راه است

۱۸ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ صفحه نمایش ۱۴۶ اینچی غول‌پیکر خود را با نام «دیوار» در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرده بود. این تلویزیون ماژولار که با فناوری MicroLED ساخته شده است و توانست نظر افراد زیادی را به سمت خودش جلب کند. دیوار دارای یک طراحی بی‌نظیر است و ماژولار ساخته شده است. این تلویزیون بدون قاب است که نشان می دهد چگونه کاربران به راحتی می توانند اندازه و شکل تلویزیون خود را تنظیم کنند تا بتوانند با نیازهای آنها متناسب شود.

کاربران به راحتی می توانند صفحه این تلویزیون را برای اهداف چندگانه که شامل ایجاد یک صفحه نمایش دیواری برای فضاهای متنوع هستند، تطبیق دهند. سامسونگ حالا زمان عرضه‌ی این تلویزیون غول‌پیکر را اعلام رده است. دیوار اولین تلویزیون سامسونگ است که برای ساخت آن از فناوری MicroLED استفاده و به بازار عرضه شده است.
به گفته‌ی سامسونگ، فناوری MicroLED کیفیت تصویری شبیه نمایشگرهای OLED را به کاربر نشان می‌دهد. نکته‌ی قابل توجه این نمایشگر عمر بسیار بالاتر آن نسبت به نمایشگرهای OLED است. تکنولوژی MicroLED  مبتنی بر LED است، اما بر خلاف LED، به جای مواد آلی از مواد معدنی استفاده می کند. از آنجا که این محصول سامسونگ به صورت ماژولار ساخته شده، کاربر می‌تواند آن را در فضاهای گوناگون با اندازه‌های متفاوت نصب کند. کاربران می‌توانند آن را به عنوان یک صفحه نمایش ۱۴۶ اینچی عریض نصب کنند و با توجه به محتوایی که در اختیار کاربر قرار دارد، آن را با نسبت های منحصر به فرد مانند ۱:۱ و ۳:۴ تنظیم کند. سامسونگ هنوز قیمت نهایی این محصول را اعلام نکرده است، اما آگوست ۲۰۱۸ به عنوان زمان قطعی ارائه‌ی آن تعیین شده است.

منبع:  ubergizmo

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسین میم

    لینک منبع اشتباهه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه