تماس صوتی و تصویری ممکن است به اینستاگرام بیاید

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بررسی کدهای داخل اپ اینستاگرام از قابلیت‌هایی که ممکن است به زودی به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه شود، خبر داده است. بر و بچه‌های وب‌سایت Tech Crunch توانسته است با بررسی فایل APK اپ اینستاگرام فایل‌هایی پیدا کنند که اسم آن‌ها «تماس» و «تماس ویدیویی» است. این فایل‌ها آیکون‌ها و تصاویری از تماس هستند که در فایل اپ اینستاگرام جای گرفته‌اند.

اگر این قابلیت‌ها راه بیافتند، اینستاگرام حتی به تهدیدی بزرگتر برای دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل اسنپ‌چت تبدیل می‌شود.

اگر این قابلیت‌ها راه بیافتند، اینستاگرام حتی به تهدیدی بزرگتر برای دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل اسنپ‌چت تبدیل می‌شود. اسنپ‌چت هم تماس تصویری دارد، ولی استفاده از آن چندان راحت نیست و باید به پروفایل یک نفر بروید و دو سه جایی در اپ گشت و گذار کنید تا به گزینه‌ی تماس تصویری برسید. از طرف دیگر اپ مسنجر فیس‌بوک از همان ابتدایی که وارد آن می‌شوید قابلیت‌های تماس را مقابل‌تان گذاشته است.

اگر اینستاگرام قابلیت تماس را به اپ خود اضافه کند مطمئنا مخاطب‌های بیشتری را جذب خواهد کرد؛ طوری که افراد لازم نیست برای تماس از این اپ به بیرون بروند.

اینستاگرام هم مثل اسنپ‌چت فیلترها و ماسک‌های جالبی دارد که روی صورت شما قرار می‌گیرند و این ماسک‌ها می‌توانند تماس‌های جذابی را برای شما رقم بزنند.

فعلا صبر می‌کنیم تا اینستاگرام رسما از این قابلیت رونمایی کند، یا شاید هم اصلا نکند.

منبع: Tech Crunch


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۲ دیدگاه
    1. Avatar عرفان

      کار اینستاگرام همه شده گرفتن جای دیگه روقبا اول هیستوی که از اسنپ چت تقبید کرد فیلتر های نسنپ….حالا هم میخوای همین کارو با واتس آپ و تله بکنه.
      رقابت چیز خوبیه ولی با در نظر گرفتن اصول اخلاقی.
      ممنون

    2. Avatar یونس ذکایی

      اگه بیاد هم برای ما فایده‌ای نداره، چون خیلی زود فیلترش میکنن

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه