۲۱ بازی که باید پاییز امسال تجربه کنید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۵ دقیقه

پاییز بهترین زمان برای بازی کردن است. مدرسه‌ها که باز می‌شود، شرکت‌های بازی‌سازی تازه یادشان می‌افتد بازی‌های‌شان را عرضه کنند. دو سه ماه آینده پر است از بازی‌های مختلف و درست و حسابی. برای همین هم پیشنهاد‌ می‌کنیم مرخصی‌های کاری و تحصیلی خودتان را برای بازی موردعلاقه‌تان جمع کنید؛ چون احتمالا بازی‌های موردعلاقه‌تان در لیستی که در پایین به آن‌ها خواهیم پرداخت بیش‌تر از یکی دو مورد ‌خواهد بود.

با توجه به این‌که پاییز ۲۰۱۵ از اوسط ماه سپتامبر شروع می‌شود و ما هم بازی‌های لیست‌مان را از روی تقویم خارجی‌ها انتخاب کرده‌ایم، ماه سپتامبر که ماه فعلی است هم در این تقویم درنظر گرفته شده است. پس منتظر باشید تا همان اول کار اسم «متال‌گیر» که یک هفته‌ای از عرضه‌اش می‌گذرد را هم ببینید. البته شاید دلیل اصلی‌اش این بوده که نویسنده‌ی مطلب باید نام متال‌گیر و مد مکس را هم در این لیست می‌گنجاند. به‌هر حال بازی‌هایی که در ادامه از آن‌ها نام برده شده است عرضه‌شان از روز دهم شهریور ماه شروع و تا اوسط آذر ماه ادامه پیدا می‌کند. یکی دو بازی خیلی ژاپنی را عمدا از قلم انداخته‌ایم؛ اگر خودتان آن‌ها را مهم می‌دانید، در بخش نظرات به دیگران معرفی‌شان کنید.

‌‌

سپتامبر

‌‌

1.-MGS4

۱۰ شهریور – Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

پلتفرم‌: PC، PS4، PS3، Xbox One، Xbox 360

اگر هنوز ویدیوی خداحافظی «هیدئو کوجیما»، کارگردان مجموعه بازی‌های متال گیر را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم دستمال‌ به دست خودتان را برای اشک ریختن آماده کنید! متال‌گیرسالید۵ آخرین متال‌گیری است که کوجیما می‌سازد. بازی به قدری بزرگ است که حتی اگر صدها ساعت هم وقت صرف‌اش کنید، نمی‌توانید تمام آن‌چه در آن گنجانده شده است‌ را ببینید. از گرافیک، روند و کیفیت بخش‌های دیگر بازی ‌سخنی به‌میان نمی‌آوریم. بازی برای اکثر پلتفر‌ها عرضه شده است‌؛ پس هیچ دلیلی برای بازی نکردن‌اش ‌باقی نمی‌ماند.

‌‌

2.-Mad-Max

۱۰ شهریور – Mad Max

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

چند سالی است که استودیوی بازی‌سازی Avalanche مشغول ساخت بازی «مد مکس» (Mad Max) است. البته این موضوع خیلی نباید برای‌تان اهمیت داشته باشد؛ چراکه فیلم سینمایی «جاده‌ی خشم» (Fury Road) هم سال‌ها با مشکلات متعدد روبه‌رو بود، اما در نهایت، بهترین فیلم سال شد. بازی ساختاری شبیه به Red Dead Redemption خودمان دارد. البته منظورمان فقط از نظر ساختار بود؛ وگرنه دنبال کیفیت Red Dead در این بازی نباشید. مبارزه‌ و ماشین‌سواری‌ هم بهترین بخش‌های بازی را تشکیل می‌دهند. فقط برای یک بار دیدن محیط شگفت‌انگیز بازی هم که شده سعی کنید مد مکس را تجربه کنید.

‌‌‌

۱۱ شهریور – Mario Maker

پلتفرم: Nintendo Wii

همان‌طور که از اسم Mario Maker هم پیداست، بازی را ساخته‌اند تا با آن ماریو بسازید. بازی به‌قدری ابزار و امکانات در اختیارتان گذاشته که می‌‌توانید هر ایده‌ای که در ذهن‌ دارید را پیاده کنید. می‌توانید ماریوهایی با کیفیت سوپر ماریوی اصلی یا شبیه به ماریوهای سه‌بعدی جدید بسازید. صفحه‌ی نمایش و قلم دسته‌ی Wii U هم به قدری برای این فرایند ساخت و ساز خوب است که احساس می‌کنید یک طراح واقعی شده‌اید. اگر Wii U دارید، دلیلی ندارد که بازی را تهیه نکنید؛ چون کنسول‌تان بازی دیگری ندارد! تنها بازی Wii U درست و حسابی که تا چهار ماه دیگر عرضه می‌شود همین Mario Maker است. پس در تهیه‌ی این بازی درنگ نکنید.

‌‌

4.-Forza

۱۴ شهریور – Forza Motorsport 6

پلتفرم: Xbox One

پس از افتضاحی که سونی با آخرین «گرن توریسمو» به بار آورد، تنها بازی مسابقه‌ای شبیه‌سازی که باقی مانده، همین «فورتزا» است. بازی‌های مسابقه‌ای فورتزا تماما شبیه‌ساز هستند؛ اما به قدری عمیق، بزرگ و سرگرم‌کننده طراحی می‌شوند که نمی‌خواهید از بازی کردن دست بکشید. فورتزای امسال ‌هم مثل قسمت قبلی پر از ماشین‌های قد و نیم قد است و هم جلوه‌های گرافیکی‌اش یک سروگردن از بقیه‌ی عناوین سبک اتومبیل‌رانی بالاتر رفته است. فیزیک محیط هم در قسمت جدید پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. در فورتزا۶ آب و هوا به‌شکل کاملا پویا عوض می‌شود و روی کنترل خودرو هم تاثیر می‌گذارد؛ یعنی آب و هوا فقط مختص یک پیست خاص نیست.

‌‌

5.-Destiny

۱۴ شهریور – Destiny: The Taken King

پلتفرم: PS4، PS3، Xbox One، Xbox 360

شاید شما هم از آن دسته بازی‌کننده‌هایی باشید که می‌گویند «سرنوشت» بازی خوبی نیست . البته این ادعا خیلی هم بی‌راه نیست؛ اما فقط در صورتی که سرنوشت را در حالت اصلی‌ و بدون هیچ‌گونه آپدیت و بسته‌ی الحاقی بازی کنید. استودیوی بازی‌سازی «بانجی» (Bungie) بازی را طراحی کرده است. بیش‌تر مشکلاتی که بازی‌کننده‌ها از سرنوشت گزارش داده بودند با بروزرسان‌های آن حل شدند. بسته‌ی الحاقی جدید بازی هم سیاهچال‌ها و تجهیزات بیش‌تری را به بازی اضافه می‌کند. اگر سرنوشت بازی می‌کنید، حتما فکر خرید این بسته‌ی الحاقی هم در سر داشته باشید. در غیر این صورت، زمانی که این بسته‌ی الحاقی عرضه می‌شود، بهترین زمان برای خرید خود بازی است. بانجی این بسته‌ی الحاقی را در نسخه‌ای به همراه تمام بسته‌های دیگر عرضه خواهد کرد. با این اوصاف اگر طرفدار پروپا قرص بازی‌های سبک اکشن اول‌شخص هستید، تجربه‌ی این بازی را از دست ندهید.

‌‌‌‌

6.-SOMA

‌‌۲۴ شهریور – SOMA

پلتفرم: PS4، PC

بگذارید بازی را این‌طور معرفی کنیم: «بازگشت به خانه» یا همان Gone Home را بازی کرده بودید؟ با این موضوع که در آن بازی فقط باید راه می‌رفتید و قصه گوش می‌کردید، مشکلی نداشتید؟ اگر نه، پیشنهاد می‌کنیم SOMA را هم بازی کنید. البته این بازی تعدادی معما هم دارد تا خسته‌کننده نشود. اما در هر صورت SOMA در همان سبک «شبیه‌ساز راه ‌رفتن» (Walking Simulator) قرار می‌گیرد که زحمت ساخت‌اش را هم کاربران استیم کشیده‌اند.

‌‌‌

7.-Animal-Crossing

۲۷ شهریور – Animal Crossing: Happy Home Designer

پلتفرم: Nintendo 3DS

اگر با مجموعه‌ی Animal Crossing آشنایی دارید، احتمالا احتیاجی به مطالعه‌ی این متن هم نخواهید داشت. ‌بازی Animal Crossing شبیه بازی‌های مجموعه‌ی «هاروست مون» است. یعنی باید در مزرعه‌‌تان‌ بچرخید، کار کنید و منطقا زندگی کنید. با این حال، ظاهرا نینتندو فهمیده بوده که بازی‌کننده‌ها بخش ساختن خانه و شخصی‌سازی شخصیت‌ها را بیش‌تر دوست دارند؛ برای همین نسخه‌ای را با محوریت این دو موضوع ساخته است. البته پیش خودمان باشد؛ بازی اصلی بهتر از این بازی جدید است. پس بهتر است همان Animal Crossing اصلی را بازی کنید.

‌‌‌

8.-LEGO

۲۹ شهریور – LEGO Dimensions

پلتفرم: Wii U، PS4، PS3، Xbox One، Xbox 360

یکی دو سالی می‌شود که شرکت‌های بزرگ تصمیم گرفته‌اند بازی‌هایی بسازند که برمبنای عروسک‌های فیزیکی کار می‌کنند. ‌احتمالا به این دلیل که «اکتیویژن» و «دیزنی» حسابی با عروسک‌ها و بازی‌های Skylanders و Disney Infinity پول به جیب زده‌اند. در این میان شرکت «برادران وارنر» هم تصمیم گرفته بازی لگویی عروسکی خودش را بسازد. بازی‌های لگویی بسیار سرگرم کننده هستند. با این حساب اگر می‌توانید عروسک‌های بازی را تهیه کنید، بد نیست سراغ این بازی هم بروید.

‌‌

اکتبر

‌‌

9.-Rock-Band

۱۴ مهر – Rock Band 4

پلتفرم: PS4، Xbox One

مهم‌ترین نکته درباره‌ی «راک بند۴» این است که گیتارهای کنسول‌های قبلی‌تان هم با آن سازگار هستند و دیگری نیازی به تهیه‌ی گیتار جدید نخواهید داشت. البته منظورمان گیتارهای ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ است و باید قید گیتارهای پلی‌استیشن۲ یا Wii را بزنید. هم‌چنین راک بند۴ از هزاران آهنگی که روی شبکه‌‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو برای خرید موجود است، پشتیبانی می‌کند. بازی بسیار شبیه شماره‌ی قبلی‌اش ساخته شده و مهم‌ترین تفاوت‌اش، اضافه شدن سناریویی با نام Freestyle Solos است که در آن ادای گیتاریست‌های کار بلد را در می‌آورید.

‌‌‌

10.-Unharted

۱۷ مهر – Uncharted: The Nathan Drake Collection

پلتفرم: PS4

فرقی نمی‌کند سه قسمت قبلی مجموعه‌ی «آنچارتد» را بازی کرده باشید یا نه؛ حتما در برنامه‌ی بازی‌های پاییزی خودتان «مجموعه‌ی آنچارتد» را هم قرار بدهید. طراحان استودیوی Bluepoint Games، یعنی همان‌هایی که «خدای جنگ» و «متال گیر» را بازسازی کرده بودند، وظیفه‌ی بازسازی این بازی را هم بر عهده گرفته‌اند. هر سه بازی سه‌گانه‌ی آنچارتد (البته بدون بخش چندنفره) در این مجموعه قرار داده شده‌اند. البته با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه. سازنده‌ها می‌گویند کیفیت بافت‌ها و شخصیت‌های قسمت اول آنچارتد بهتر شده است. بازی‌های آنچارتد ‌آن‌قدر خوب هستند که هیچ دلیلی برای بازی نکردن‌شان نمی‌توانید پیدا کنید.

‌‌‌

11.-Guitar-Hero

۲۸ مهر – Guitar Hero Live

پلتفرم: Wii U، PS4، PS3، Xbox One، Xbox 360

برخلاف راک بند۴، گیتار هیروی جدید با قبلی‌ها از زمین تا آسمان فرق دارد. تفاوتی که برای بسیاری از بازی‌کننده‌ها احتمالا آن‌قدرها هم جذاب نیست. در راک بند جدید هنوز هم می‌توانید برای خودتان یک گروه موسیقی راه بیاندازید؛ اما Guitar Hero Live شبیه بازی‌های Singstar شده است؛ یعنی ویدیوی آهنگ مورد نظر در پشت صحنه‌ی اصلی پخش می‌شود و بازی‌کننده آهنگ را با استفاده از همان رابط کاربری کلاسیک می‌نوازد. مهم‌ترین قابلیت جدید این بازی، گیتارش است. گیتار Guitar Hero Live از قبل خیلی بهتر شده است؛ طوری که ‌موقع گرفتن کلیدها، احساس می‌کنید آکورد زیر انگشتان‌تان است. از بین دو بازی سبک موسیقی امسال، پیشنهاد می‌کنیم همین گیتار هیروی جدید را بگیرید؛ البته این موضوع را هم درنظر داشته باشید که باید گیتار جدید بخرید.

‌‌‌‌‌‌

12.-AC-Syndicate

۳۰ مهر –  Assassin’s Creed: Syndicate

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

اگر از طرفداران پروپاقرص مجموعه بازی‌های «فرقه‌ی اساسین» باشید، احتمالا با جدیدترین قسمت آن چندتایی مشکل اساسی خواهید داشت؛ مهم‌ترین از همه این‌که بازی هیچ شباهتی به سایر عناوین مجموعه ندارد. به‌جرات می‌توانیم بگوییم Syndicate حسابی شبیه مجموعه بازی‌های «بتمن» شده است. برای عنوانی که بر پایه‌ی پارکور و بالا رفتن از ساختمان‌ها بنا شده است، اضافه شدن قابلیت‌هایی مثل پروازیا طنابی برای بالا رفتن از در و دیوار، تمام روند بازی را خراب می‌کند.

در تمام ویدیوهایی که از بازی نشان داده شده است، خود سازنده‌ی بازی حتی یک بار هم از ساختمان‌ها بالا نمی‌رود و تمام مسیرش را با استفاده از قلاب و طناب می‌پرد. البته داستان و شخصیت‌های انگلیسی بازی و تم گنگستری قرن نوزدهمی لندن، می‌تواند جذاب باشد. البته شاید در نظر گرفته شدن دو شخصیت اصلی برای بازی که یکی از آن‌ها زن است، می‌تواند انگیزه‌تان را برای تهیه‌ی بازی دوچندان کند. اما تا می‌آییم به مکانیک‌ها و قابلیت‌های جذاب بازی فکر کنیم، یادمان می‌افتد که روند بازی می‌گذارد کاملا نامریی بشوید و دوباره ‌ضدحال می‌خوریم.

‌‌‌

13.-Halo

۵ آبان – Halo 5: Guardians

پلتفرم: Xbox One

به یک چیز توجه کرده‌اید؟ هر اندازه که از عوض شدن استودیوی سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» (Gears of War) ناراحت ‌شدیم، از سازندگان جدید «هیلو» خوش‌مان آمده است. استودیوی بازی‌سازی ۳۴۳ Industries با هیلو۴، یکی از بهترین و زیباترین هیلوهای ساخته شده را تحویل مخاطبان داد. تمام نمایش‌های قسمت پنجم هیلو هم خوب بودن بازی را گوش‌زد می‌کنند. حتی همین حالا که بازی ‌عرضه هم نشده است، خیلی‌ها درگیر داستان‌اش ‌شده‌اند. حتما شماهم مثل ما می‌خواهید بدانید چه بلایی سر چیف آمده است. روند بازی هم تلفیقی از هیلو ۴ و «تایتان‌فال» است. یعنی می‌توان روی در و دیوار حرکت کرد. هیلو تنها مجموعه‌ای است که روند کلاسیک بازی‌های اکشن اول‌شخص را حفظ کرده است؛ حتما هیلو ۵ را تهیه کنید.

‌‌‌‌‌

نوامبر

‌‌‌

15.-NFS

۱۲‌ آبان – Need for Speed

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

«الکترونیک‌آرتز» با «نیدفوراسپید» جدیدش حسابی غافلگیرمان کرد. بازی همین چند ماه پیش رونمایی شده است؛ اما ‌آن‌قدر حاضر و آماده به‌نظر می‌رسد که الکترونیک‌آرتز می‌خواهد تا دو ماه دیگر عرضه‌اش کند. با مشاهده‌ی تریلرهای بازی پیش از هرچیز گرافیک بالای نیدفوراسپید جدید نظرمان را به‌خودش جلب کرد. طراحان استودیوی Ghost Games با موتورپایه‌ی «فراست‌بایت» عنوانی ساخته‌اند که از نظر گرافیکی حتی جلوی میدان‌نبرد (Battlefield) هم کم نمی‌آورد. همین چند وقت پیش مسوولان الکترونیک‌آرتز بخش شخصی‌سازی ماشین‌های بازی را هم نشان دادند که حتی از Underground 2 هم بهتر بود. بازی حتی میان‌پرده‌های بازی‌هایی مثل «موست‌وانتد» و «کربن» را در خودش جای داده‌. تنها نکته‌ی منفی نیدفوراسپید جدید، اجباری بودن بخش آنلاین‌اش است. الکترونیک‌آرتز گفته که نمی‌توانید بازی را آفلاین بازی کنید. این‌که با این موضوع مشکل دارید یا نه به‌خودتان مربوط می‌شود!

‌‌‌‌

14.-COD-Black-Ops-3

۱۵ آبان – Call of Duty: Black Ops III

پلتفرم: PC، PS4، PS3، Xbox One، Xbox 360

راست‌اش را بخواهید، از وقتی که سناریوی زامبی‌های «عملیات سری ۳» را دیده‌ایم، بیش‌تر از خود بازی اصلی، چشم‌مان را گرفته است. سناریوی زامبی‌های بازی پر است از مراحل مختلف و موج‌هایی از زامبی‌های جدید و حتی هیولاهای بزرگ. حتی می‌توان در سناریوی زامبی‌ها قدرت‌های جدیدتر و قابلیت‌هایی عجیب و غریب پیدا کرد. شخصیت‌های سناریوی زامبی‌ها طراحی ویکتوریایی دارند و دیالوگ‌های بامزه‌ی انگلیسی می‌گویند.

خود بازی از نظر ظاهری تفاوتی با «جنگاوری پیشرفته» یا همان Advanced Warfare ندارد. بازی هنوز هم پر از روبات، اسلحه‌ها و تکنولوژی‌های آینده است. انتظار داریم بازی پر از صحنه‌های اکشنسینمایی‌ باشد. با تمام این اوصاف، اگر نمی‌خواهید بازی را چندنفره بازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای‌اش هزینه‌

 نکنید.

‌‌‌‌‌

16.-Tomb-Raider

۱۹ آبان – Rise of the Tomb Raider

پلتفرم: Xbox One، Xbox 360

هنوز هم نمی‌توانیم با این موضوع که مایکروسافت ‌طراحان استودیوی «کریستال داینامیکز» را خریده، کنار بیاییم. با این حال، می‌توانیم از همین حالا ادعا کنیم که احتمالا «خیزش توم ریدر» در مقابل آنچارتد کم نمی‌آورد. بازی نه‌تنها مثل یک آنچارتد، سینمایی و پر از صحنه‌های از قبل کارگردانی شده است، بلکه نقشه‌ای باز دارد که می‌توان در آن گشت و گذار کرد. این موضوعی است که می‌تواند بازی را حتی از آنچارتد هم بهتر کند. سازندگان خیزش توم ریدر می‌گویند که بازی حتی ساختار گشت و گذار در مقبره‌ها و حل معما هم در خودش گنجانده است. بعید است تریلرهای بازی را که تا به امروز منتشر شده‌اند را دیده باشید، اما برای تجربه‌ی آن هیجان‌زده نباشید. اگر ایکس‌باکس وان دارید، مطمئنا یکی از دلایل خریدتان همین بازی بوده؛ پس در تهیه‌اش شک نکنید.

‌‌

17.-Fallout-4

۱۹ آبان – Fallout 4

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

‌احتمالا نیازی نیست تا از بزرگی مجموعه بازی‌های فال‌آوت ‌سخنی به میان بیاوریم. فال‌آوت ‌آن‌قدر بزرگ است که «بتسدا» برای رونمایی از شماره‌ی چهارم‌اش یک کنفرانس ۲ ساعته راه انداخت. طرفداران فال‌آوت هفت سالی بود که منتظر رونمایی از شماره‌ی چهارم بودند؛ آن وقت بتسدا کنفرانسی راه انداخت و نه تنها بازی را رونمایی کرد، بلکه گفت که تا نوامبر امسال بازی را عرضه خواهد کرد. فال‌آوت۴ قرار است از «اسکای‌ریم» (Skyrim) هم بزرگ‌تر باشد. قدرت شخصی‌سازی و کنترلی که به بازی‌کننده‌ها می‌دهد هم از هر بازی دیگری که فکرش را بکنید، بیش‌تر است. اگر ادعا کنیم انتظار داریم این بازی بزرگ‌ترین بازی امسال شود، احتمالا سخن بیهوده‌ای نگفته‌ایم.

‌‌‌

18.-Star-Wars

۲۶ آبان – Star Wars Battlefront

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

«جنگ‌های ستاره»‌ای‌ که قرار است پس از سال‌ها ‌میزبان‌اش باشیم، یک اکشن چند نفره‌ی آنلاین است. البته با توجه به این‌که توسط سازندگان «میدان نبرد» ساخته می‌شود، به خوب بودن‌اش شک نداریم. با این حال، ترجیح می‌دادیم یک نقش‌آفرینی بزرگ مثل Knights of the Old Republicداشته باشیم تا یک بازی چندنفره‌ی آنلاین. جذاب‌ترین بخش جنگ‌های ستاره‌ای جدید گرافیک‌اش است. البته از سازندگان میدان نبرد غیر از گرافیک بالا انتظار دیگری هم نمی‌رود. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی به سمت بازی بروید که هم از جنگ‌های ستاره‌ای‌ خوش‌تان بیاید و هم از میدان نبرد.

‌‌‌

دسامبر

‌‌‌

19.-Just-Cause

۱۰ آذر – Just Cause 3

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

اگر تا به حال «دلیل موجه» (Just Cause) بازی نکرده‌اید، بگذارید آن را با فیلم‌های بالی‌وودی مقایسه کنیم؛ البته منظورمان فیلم‌های اکشن‌شان است. در قسمت سوم دلیل موجه می‌توانید به تخیلی‌ترین حالت‌های ممکن بجنگید و محیط اطراف‌تان را نابود کنید. یعنی می‌توانید هم‌زمان روی بال هواپیمای در حال حرکت سوار شوید و در عین حال به در و دیوار شلیک کنید. اکشن بازی به قدری خالی‌بندی هندی دارد که ماشین‌های‌اش با یک کلید می‌توانند بپرند. اما تمام این عناصر دست به دست هم داده‌اند تا یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تجربه‌های سندباکس ممکن را بسازند. اگر ویدیوهای بازی مشابه نسخه‌ی نهایی باشند، از همین حالا می‌توان ادعا کرد دلیل موجه۳ یکی از بهترین بازی‌های امسال است.

‌‌‌‌

20.-R6

۱۰ آذر – Rainbow Six Siege

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

رونمایی از «رینبو سیکس» جدید، یکی از بهترین بخش‌های کنفرانس پارسال «یوبی‌سافت» در نمایشگاه E3 بود. روند بازی به قدری آزادانه طراحی شده بود که حس کامل کنترل روی مبارزه‌ها را برای بازی‌کننده‌ها تداعی می‌کرد. تمام نقشه‌ی بازی قابلیت تخریب‌پذیری داشت. منظورمان تمام نقشه به‌معنی واقعی کلمه است. می‌توان از زمین زیر پای شخصیت‌ها گرفته تا سقف یک ساختمان را خراب کرد. البته که این خراب کردن بر عکس بازی‌هایی مثل Bad Company با محوریت پیاده‌سازی تاکتیک‌های مختلف رزمی برنامه‌ریزی شده است. برای مثال تصور کنید باید به اتاقی که تروریست‌ها در آن فردی را گروگان گرفته‌اند، حمله کنید. بازی این امکان را به شما می‌دهد تا سقف بالای سر آن‌ها را روی سرشان خراب کنید. یوبی‌سافت می‌گوید که Siege بخش تک نفره هم دارد. اما هنوز چیزی از آن ندیده‌ایم. امیدواریم نسخه‌ی نهایی بازی به خوبی پیش‌نمایش‌های‌اش باشد.

‌‌

21.-Hitman

۱۷ آذر – Hitman

پلتفرم: PC، PS4، Xbox One

«هیتمن» جدید، با بازی‌های قبلی مجموعه کمی فرق دارد. اما این فرق در ساختار عرضه‌اش است؛ نه روند بازی. احتمالا «اسکویرانیکس» از طولانی شدن روند ساخت بازی ناراضی بوده است. در نتیجه تصمیم گرفته تا بازی را به‌صورت چند اپیزودی عرضه کند. مرحله‌های «هیتمن» قرار است در طول زمان به بازی اضافه شوند. البته سازندگان بازی گفته‌اند که فقط یک ساختمان در هیتمن جدید، به بزرگی یک مرحله‌ی Hitman: Absolution خواهد بود. تا به امروز تصاویری هم از روند بازی نشان داده شده است که حس و حال هیتمن‌های کلاسیک را داشتند. یعنی حتی می‌توانستید از ویدیوها، سختی بازی را حس کنید. فعلا نمی‌توان درباره‌ی هیتمن جدید نظر بیش‌تری ‌داد، اما هرچه هست درباره‌اش هیجان‌زده هستیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۴ دیدگاه
  1. Avatar سجاد

    سلام دوستان ، بازی هیتمن خفنترین بازی این لیسته انچارتد مانچارتد مالی نیس ما گیمرای سیسمی کجا و این کنسولیای با تاریخ انقضا کجا هخخخ، من هیتمن ابسولوشن رو هنوز تموم نکردم اخیرا گرفتم این نسخه جدیدشو هم میگیرم ، اول هیتمنه تو لیست بعد خدای بازیای خفن اساسین 🙂 دم یوبیسافت گرم عجب گیمیه این سری اساسین ، یوبیسافت همیشه خالق شاهکار ا بوده مثل سری فارکرای که اول شخص متفاوتیه، البته همه گیمای این لیست ارزش داره تجربه کنیم منم نظر شخصیمو گفتم صد در صد اونایی که هیتمن یک سریشو تجربه کردن با نظر من موافقن. یا حق

  2. Avatar Delta R

    درود
    دوستان عزیز یک سوال خواهشا جواب بدید
    آیا امکانش هست بازی های PS4/XBOX ONE یه روزی برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر بشن؟یا همون اول اگه برای پلی ۴ منتشر بشن دیگه امکان منتشر شدن برای کنسول دیکه نیست!حتی بعد چندین سال هم منتشر نمیشه؟؟؟خواهشن جواب بدید با تشکر

    1. Avatar سهیل

      شدن ک میشه ولی بستگی ب همون شرکتی داره ک بازیو زده دیگه ک برای xbox 360 هم بزنه دیگه

    2. Avatar علی

      نه دیگه xbox 360 ده سالش تموم شد و الان فقط بازی هایpes. Fifa اینجور چیزا میاد براش مثل play2 شده الان منم خریت کردم رفتم کلی پول xbox 360 slim e با تمام تجهیزات گرفتم والان متوجه این اتفاق شدم

  3. Avatar Azathoth

    فقط Just Cause
    بینظیره بینظیر

  4. Avatar Mohammad

    بسوزه پدر کنکور و بی پولی 🙁

  5. Avatar علی

    خوب بود.

  6. Avatar Amir khafan

    لطفا بازی های the sims راهم بزارین
    خیلی خیلی ممنون میشم

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه