تمام شایعات مربوط به آیفون ۶s

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

با توجه به نزدیک شدن به مراسم مهم اپل در شهریور ماه، این روزها بازار اخبار و شایعه‌های مختلف درباره‌ی گوشی بعدی این شرکت کوپرتینویی بسیار داغ است.

تاکنون شایعات و اخبار متعددی درباره‌ی گوشی آیفون ۶s منتشر شده که به بعضی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.
تاکنون تصاویر و مشخصات مختلفی از گوشی منحصربه‌فرد اپل در اینترنت منتشر شده که البته هیچ‌یک رسمی نیستند. از این رو تعدادی از شایعات مربوط به آیفون ۶s را گردآوری کرده تا تصویری از تغییرات احتمالی در آیفون بعدی داشته باشید.

احتمالا گوشی بعدی اپل آیفون ۶s نام خواهد داشت

اگر اپل از الگوی نام‌گذاری فعلی خود استفاده کند، آیفون بعدی آیفون ۶s یا آیفون ۷ نام خواهد داشت. اکثر رسانه‌ها و کارشناسان به آن با آیفون ۶s اشاره می‌کنند.

pic1

آیفون بعدی از تکنولوژی «فورس تاچ» (Force Touch) بهره می‌گیرد

از این تکنولوژی در حال حاضر در ساعت هوشمند اپل استفاده می‌شود. فورس تاچ این امکان را به کاربر می‌دهد که با میزان فشاری که هنگام لمس کردن به صفحه‌ی لمسی وارد می‌کند، عملکردهای مختلفی را فعال کند. گفته می‌شود اپل به خاطر اضافه کردن این ویژگی، صفحه‌نمایش مستحکم‌تری برای آیفون انتخاب کرده است.

pic3

احتمال می‌رود در تاریخ سوم مهر ماه عرضه شود

وبلاگ Mobile News ادعا می‌کند به ایمیلی متعلق به یکی از کارکنان «ودافون» (Vodafone)، اپراتور انگلیسی، دست یافته که براساس آن آیفون بعدی در تاریخ سوم مهر ماه عرضه و پیش فروش آن هم از بیست و هفتم شهریور آغاز خواهد شد. اپل به احتمال زیاد مثل گذشته آیفون ۶s را در شهریور ماه (سپتامبر) عرضه خواهد کرد، اما در مورد روز دقیق آن نمی‌توان با اطمینان حدس زد.

pic4

در دو اندازه عرضه خواهد شد

تقریبا همه بر این باور هستند که اپل از همان رویه‌اش در مورد اندازه‌ی آیفون‌های فعلی پیروی خواهد کرد.

pic5

آیفون بعدی مقاوم‌تر خواهد بود

اپل ممکن است از همان آلومینیوم سری ۷۰۰۰ که در اپل واچ به کار رفته در آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس استفاده کند. گفته می‌شود این نوع از آلومینیوم به میزان ۶۰ درصد از آلومینیوم به کار رفته در آیفون‌های کنونی مستحکم‌تر است.

pic6

آیفون ۶s از آیفون ۶ ضخیم‌تر خواهد بود

براساس گزارشات آیفون بعدی به اندازه‌ی ۰.۱۵ میلی‌متر بلندتر و ۰.۲ میلی‌متر ضخیم‌تر خواهد بود. این‌طور که به نظر می‌رسد ضخامت بیشتر سری S آیفون به دلیل تکنولوژی فورس تاچ است. اما برخی دیگر معتقدند آلومینیوم جدید آن را ضخیم‌تر کرده است.

pic7a

به احتمال زیاد شبیه آیفون ۶ خواهد بود

مهم‌ترین تصاویر لو رفته که در وب‌سایت ۹to5Mac منتشر شده بود، قاب پشتی و داخل آیفون ۶s را نشان می‌داد که به آیفون کنونی بسیار شبیه است.

pic8a

pic8b

آیفون ۶s دوربین بهتری خواهد داشت

یکی از تحلیل‌گران به نام «برایان وایت» مدارکی یافته است که نشان می‌دهد دوربین آیفون بعدی ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین اپل اخیرا شرکت LinX را تصاحب کرد. تکنولوژی LinX می‌تواند به آیفون کمک کند که در تاریکی تصاویر واضح‌تری ثبت کند. علاوه براین، مدارک بیشتری در راستای این شایعه وجود دارد. توسعه‌دهنده‌ای به نام «هازما سود» در iOS 9 یک کد خاصی پیدا کرده است نشان می‌دهد دوربین جلویی آیفون از فیلم‌برداری ۱۰۸۰p، فیلم‌برداری اسلو موشن ۲۴ فریم بر ثانیه، حالت پانارومیک پشتیبانی می‌کند و به یک فلش هم مجهز است.

pic9

امکان ثبت تصاویر سه بعدی با آیفون

تکنولوژی LinX احتمالا این امکان را به کاربر دهد که افکت سه بعدی به تصاویر ثبت شده با آیفون اضافه کرد. همچنین این تکنولوژی امکان نمونه‌برداری سه بعدی را فراهم می‌کند.

pic9a

احتمالا آیفون ۱۶ گیگابایتی عرضه نخواهد شد

گزارشی در وب‌سایت M.I.C Gadget ادعا می کندکه اپل گزینه‌ی ۱۶ گیگابایتی برای آیفون بعدی ارایه نخواهد داد. به این ترتیب کمترین میزان ظرفیت برای این گوشی از ۳۲ گیگابایت آغاز خواهد شد.

pic10

سرعت اینترنت آیفون ۶s دو برابر خواهد شد

بر اساس گزارش‌ها پردازنده‌ی جدیدی در آیفون بعدی به کار رفته که به میزان قابل توجهی عملکرد سیستم ارتباط به شبکه‌ی LTE را ارتقا می‌دهد. احتمال دارد پردازنده‌ی جدید A9 نام داشته باشد.

pic11

عمر باتری بیشتر خواهد بود

همچنین وب‌سایت ۹to5Mac اشاره کرده که پردازنده‌ی جدید توسط شرکت کوالکام ساخته خواهد شد و بازدهی بسیار بالایی خواهد داشت. این موضوع بدین معنی است که آیفون می‌تواند عمر باتری بهتری داشته باشد.

pic12

احتمالا یک آیفون صورتی هم ارایه خواهد شد

براساس گزارش‌های وال استریت ژورنال، اپل رنگ صورتی را به عنوان گزینه‌ای برای آیفون آزمایش می‌کند. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد یک آیفون صورتی به بازار راه خواهد یافت، اما اگر اپل روی رنگ جدیدی آزمایش می‌کند، ممکن است آن را در آیفون‌ بعدی ببینیم.

pic14

احتمال کمی وجود دارد که آیفون ۴ اینچی هم معرفی شود

نشریه‌ی تایوانی Digitimes گزارش داده است که اپل، آیفون بعدی‌اش را در سه مدل ۴.۷ اینچی، ۵.۵ اینچی و یک ۴ اینچی عرضه خواهد کرد. نشریه‌ی چینی The Economic Daily هم از عرضه‌ی آیفون ۴ اینچی خبر داده است. اما تاکنون هیچ منبع‌ یا افشاگر شناخته شده و معتبری به این موضوع اشاره نکرده است، پس احتمالا صحت ندارد.

pic15

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه